1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] De Wereld Draait Door

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door WinterBase, 14 jan 2011.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De spanning in die ruimte was om te snijden.

Ik vind dat het NRC weinig kwalijk genomen kan worden, maar zij en haar man zijn...tja, ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
    Die opmerkingen ook steeds: "En mag ik nu even? Mag ik nu even?" en "Ha, mag ik die hele minuut vullen?" /blegh

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sorry, maar dwdd is best wel een links bolwerk, de bekende pvda'ers mulder, rottenberg en sindskort ook die dinges mogen er een paar keer per week hun zegje doen. En Mulder is de grootste ja-knikker, vorig seizoen maakte hij nog wel eens verkeerde opmerkingen, zag je hem vlug naar Matthijs kijken en vervolgens zijn uitspraken nuanceren, en verviel hij weer vlug in zijn rol als charmante tegendraads drolletje.

Ik vond matthijs wel goed hier, en hij behandelde rutger niet als een jordy.. Maar ik ben met je eens dat rutger te fel in de aanval ging, wat 2x zo hard in zn gezicht terug kwam..

Al werd rutger wel om zn boekje gevraagd, dus hij had wel een punt..

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Snap uberhaupt niet hoezo ze hem uitnodigen om over zo'n gaar boekje te praten? Overigens is het ook wel duidelijk dat Felix zelden Pownews heeft gekeken en dat afzeiktv is ook al beetje oud. Hoe Rutger daarmee omging siert hem inderdaad niet, maar ik vind juist de manier hoe Pownews politiek verslaat erg sterk en vernieuwend t.o.v. de rest van de PO.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind Pownews helemaal niks. Is net als die PVV een beetje. Overal tegen aanschoppen zonder iets inhoudelijk te doen. En zo proberen de publiciteit te halen. Ze proberen ook nog steeds het "Vogelaar trucje" ook is dat alweer 3 jaar geleden. Tijd om volwassen te worden als omroep. :)

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ''volwassen worden'' zullen ze nooit, anders valt de hele formule weg. Rutger is altijd wel lachen.

6. Seh

Seh Guest

Met volwassen worden bedoel je een dertien in een dozijn programmaatje in elkaar flanzen?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Seh

Seh Guest

Wat dan? Ik vind het qua kinderachtigheid wel meevallen. Pas nog met die koperdieven, dat zie ik geen enkel ander programma doen.

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind niet dat Rutger werd afgezeikt, viel imho best mee.

Waar ik me trouwens wel aan irriteer is Jan Mulder, voor echt elk dingetje heeft hij altijd een overdreven mening klaar. Altijd maar zeuren die man.

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond het wel goed om te zien dat Rutger dit keer niet op z'n gemak was.
    Normaal heeft ie de upperhand met z'n microfoon in z'n hand maar nu werd het toch wel even ''moeilijk'' voor hem. Weet ie ook hoe het is om aan de andere kant te staan.

Ik vond dat Felix wel een goed punt maakte door te zeggen dat het kunnen doen van een interview met Rutger vrij weinig met politiek te maken heeft, in die zin dat je daarop geen politicus zou moeten oordelen (aan de hand van zo'n interview). Ik denk dat dat wel gebeurd en dat is natuurlijk jammer.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het is duidelijk dat je het niet zo vaak kijkt. Klopt dat pownews soms de plank volledig mis slaat, maar dat komt omdat ze de grenzen op zoeken. Daarnaast kaarten zij vaak dingen aan die de rest van de publieke omroep links laat liggen of niks van weet. Zo lieten ze kort geleden nog zien dat het grootste deel van de tweede kamer geen flauw idee heeft wat SOPA of ACTA is. Het knappe is dat ze dit soort serieuze kwesties vaak ook nog met humor weten te brengen. Ik denk dat ze hiermee een grote groep bereiken die normaal geen interesse heeft in politiek.

Edit: @Hierboven: Tuurlijk heeft dat wel wat met politiek te maken. Je bent het gezicht van een partij en je moet de standpunten van een partij goed kunnen uitleggen. Cohen ging niet alleen onderuit bij Pownews maar bij talloze programmaś en ook in debatten.

Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het iedere keer proberen politici in de val te lokken omdat het ze een keer gelukt is. Politieagent lastigvallen, vrouwen op de Dam belachelijk proberen te maken. Het is wel allemaal grappig soms maar heeft niks met Journalistiek te maken. Zeker als Rutger het maakt. Dat van die koperdieven was idd nog het beste wat ze gedaan hebben en was ook gelijk zonder Rutger. Maar een item later waren ze weer op de slappe lach tour (Met Rutger). Dat bedoelde ik met volwassen worden. Ze hebben die slappe lach Journalistiek eigenlijk helemaal niet meer nodig. Om typische POW items te maken. Maar ze zien het helaas zelf niet. En dat gaat ze eens een keer opbreken wanneer ze echte krediet nodig hebben.

PS: 1Vandaag heeft ook meerdere items over koperdieven gehad. :)

@ Rigest. Ik kijk het zeker 3 van de 5 dagen.

Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zeg expres vrij weinig, dus ja, wel wat idd.
    Maar ben je het niet met me eens dat de standpunten van een politicus en zijn partij een stuk belangrijker zijn?

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Er wordt ook vreselijk overdreven. De politici kennen Rutger inmiddels en stellen zich daarop dan ook in. Tegenwoordig wordt er zelfs nog vaak gelachen tijdens de interviews.

Ze onderscheiden zich tenminste van de rest, dat kan niet iedereen zeggen in medialand.

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Natuurlijk is het belangrijk wat je standpunten zijn, maar als je die niet goed kan overbrengen ben je gewoon niet geschikt voor die rol. Overigens vind ik ook dat je het die mensen best moeilijk mag maken. Prachtig stuk van Pownews van tijd geleden toen er een nieuwe CDA voorzitter gekozen moest worden (de één nog incompetenter dan de ander).

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    [yt]JgRkYbzyoa8[/yt]
    Na het terugkijken van de uitzending kom ik op mijn eerdere uitspraak over van nieuwkerk terug. Rutger wordt een paar keer in de val gelokt, waarbij de vergane pvda mannetjes op de achtergrond zitten te gniffelen.. Nee dankje.

Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mijn god wat slecht, die snorretjes :lol:

Rutger is een ranzig mannetje en nu 'wordt hij in de val gelokt'? :D :lol: Neemt niet weg dat ik best om hem kan lachen, maar als ie dan een keer zelf in het hoekje wordt geplaatst moet er niet gejammerd worden dat ie wordt aangepakt, kom op zeg.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Toch wel ironisch, Rutger maakt dagelijks het leven zuur van allerlei mensen middels zijn interviews, gebeurt het een keer andersom (en dan nog nieteens écht, stelt niks voor) en dan wordt je pissig... (@ sloober)
    En overigens vind ik totaal niet dat Mathijs hier verkeerd mee omgaat, hij kaart gewoon terecht aan dat Rutger een bange indruk maakt, meer niet.

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Oh ik ben niet pissig hoor :) Ik ben alleen een beetje argwanend omdat dwdd zo'n cliche links bolwerk is. Wat vanavond weer eens bevestigd wordt!

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Jort Kelder zit geregeld aan de tafel bij DWDD en rechtser dan Jort is haast onmogelijk.

Ik snap echt niet waarom hier nou zo'n punt van wordt gemaakt, misschien heeft dit helemaal niks met een 'bolwerk' te maken en vonden ze het gewoon leuk om Rutger is een beetje terug te jennen.

Deel Deze Pagina