[TV] De Wereld Draait Door

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door WinterBase, 14 jan 2011.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Leuk joh, beetje in hokjes denken.

2. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach vind het wel goed dat ze Rutger eens aanpakken, hij gaat soms zelf ook net een tandje te ver. Maar dan moet ik er ook bij zeggen dat ze het wel op een lelijke en valse manier doen.

Tip: Ik heb met zowel PowNews als DWDD helemaal niets, vind het beiden saaie programma's.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het terugzien, maar het valt me eigenlijk heel erg mee. Het werd nogal groot uitgemeten, maar bij iemand aanpakken denk ik toch aan wat anders.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.233
    Valt wel mee inderdaad, en wel eens goed dat Rutger wordt aangepakt :)

En volgens mij zit je teveel op GS ofzo Sloober, links bolwerk, de naam alleen al :emo:

5. Seh

Seh Guest

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Overigens vind ik het onzin dat mensen zeggen dat Rutger te ver gaat soms. Moet je maar niet in de politiek gaan IMO.

Verder prima dat hij dat doet, maar dan moet 'ie wel kunnen incasseren.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Alleen de opmerking over wanneer men over zijn boek gaat praten, vind ik ietwat sneu.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Daar gaat Rutger wel even behoorlijk af, hij krijgt het nogal benauwd.
    Ook de "wie ben jij" oid is zo kansloos.. dat deed Patricia Paay toen ook bij Theo Maasen :emo::emo:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd dat vind ik nog het ergste. Beetje tof doen alsof die hem niet kent.
    Rutger noemt zichzelf "Journalist" en dan kent die Frenk van der Linden niet. Yeah right.

Btw de hele discussie was wel in scene gezet. Was geen moment eigenlijk dat de intentie er was om het echt over het boekje te hebben. Toen ze het er eindelijk over hadden. Viel het gewoon stil en begonnen ze over slippers ofzo.. Toen dachten ze laten we maar weer teruggaan naar het debat over Cohen. Beetje sneaky van DWDD.

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    De rollen een keertje omgedraaid he, vind het wel mooie televisie.
    Rutger op z'n tijd wel leuk met z'n brutale bek, maar grappig hoe hij nu zelf te kijk wordt gezet. Die zal de komende tijd ook wel wat rustiger aan doen.

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Klopt, die felix & frenk komen wekelijks in dwdd en zijn bekende promoters van de pvda, en dan nodig je iemand uit die cohen regelmatig (terecht) op zijn plaats zet, dan kan je dit verwachten ja.

Sterker nog, ik geloof niet dat het toeval is dat ze die 2 achter rutger hebben gezet, ze konden het toneelstukje perfect in beeld brengen nu.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het feit alleen al dat je die twee nog op de achtergrond met elkaar ziet discussiëren wanneer Rutger mag praten over zijn boek. :p

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vroeg me zelf ook af wie dat was, dus een duidelijke vraag?! 8)

Misschien erg dat ik niet weet wie die gasten op de achtergrond waren, maar veel deed het mij nou ook niet. En dat het allemaal zo groot uitgemeten word van 'Rutger op zijn plaat gezet' valt allemaal reuze mee maar wie de bal kaatst kan hem ooit eens terug verwachten uiteraard.

Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar jij bent ook geen journalist, dus dan kan ik het begrijpen. Rutger is dat wel of dat probeert die. En dan kent die bijna de bekendste in dat wereldje niet. Dat gaat er bij mij niet in. En was gewoon achterbaks. :)

Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Duidelijk. :)

Alleen zou het ook niet kunnen dat die journalist misschien ook een beetje jaloers is op Rutger? Zou ook kunnen natuurlijk, niet dat ik zo'n hele erge fan van Pownews ben maar het is wel vermakelijk op z'n tijd, en leuker om te kijken dan een gemiddeld NOS journaal.

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Het gaat om de manier waarop. Hij zegt het van "wie ben jij" in de zin van "ik ben beter dan jij" of "ik ken jou niet dus jij hebt niks boeiends te melden". Waarom zou je moeten vragen wie iemand is voordat je ergens antwoord op geeft of mee in discussie gaat.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Theo Maasen is dan ook een mongool, wat hij deed was triest en van een laag niveau maar zijn shows zijn van hetzelfde niveau dus tja ...

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Een NOS journaal heeft ook niet echt de bedoeling om leuk of origineel te zijn.

Edit: Ineens een paar posts ertussen.
    Dit was een reactie op Excess-Denied.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij vraagt btw denigrerend aan Mathijs "Wie is hij, wie is hij?" :)

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het is wel duidelijk dat Rutger zijn optreden niet zo handig is, maar toch krijg ik de indruk dat dit best wel voorbereid is. Moest altijd lachen als Wilders o.i.d. ergens niet wilde verschijnen omdat hij dan in de val gelokt zou worden ofzo, maar vond dit toch wel een beetje vreemd.

Felix en die ander zijn duidelijk precies achter Rutger zet, wat hem in een ongemakkelijke positie zet. Ook zie je normaal zelden dat het publiek bij DWDD betrokken wordt, behalve bij een losse opmerking.

Deel Deze Pagina