Ik voel me beetje suf om rutger zo veel te verdedigen want ik vind hem af en toe gewoon leuk en meer niet, maarrrrrrrr: Die wie ben jij opmerking was omdat hij met felix in discussie was, en die frenk zich ermee ging bemoeien, wanneer jij met iemand een discussie hebt, en iemand anders schaart zich opeens bij de ander heb je ook iets van wtf ben jij en waar bemoei je je mee?
ok. edit: Rutger is gevraagd als tafelheer van dwdd, reden? http://twitpic.com/8mzxmu Alles voor de cijfertjes.
Mijn complimenten voor Matthijs, beetje aanpakken zo'n jong ambitieus mannetje. Gebeurt namelijk in het kwadraat wanneer hij echt leider van de PvdA zou zijn. Martijn van Dam maakte ook geen hele verkeerde indruk imo, bleef zichzelf. Mooie aflevering. Dansje is het begin was wel baas hoor van die vrouw. Het gedicht van Nico was dit keer ook echt mooi
Rare discussie over die hoeren. Waar Mathijs het bij Amsterdam vind horen en het nostalgie vind. Apart.
DWDD gister weer een nieuw dieptepunt waar Sonja Barend zowel het uitzetten van Mauro als Geert Wilders vergelijkt met de holocaust. Zo jammer dat er dan geen één kritische opmerking van Matthijs of de tafeldame komt.
Ja hahaha echt verschrikkelijk die Sonja. Zag het ook. Zo naïef dat ik het niet meer aankon. Verschrikkelijk volk zeg.
Begin Wilders steeds meer te begrijpen, waarom hij niet op bezoek komt in dit soort programma's. Dit soort vergelijkingen zijn niet goed te praten, achtelijke paupers.