Hoe langer ze met die lijst bezig zijn hoe meer messed up die wordt. Was met die vorige lijstjes ook zo.. Ze kunnen gewoon beter een lijst maken die ze in het begin maken en dan stoppen. Maar ja dan is er geen programma.
How Black Is Jack? bij LuckyTV. Haha briljant Ik zag hem gister al zitten bij Studio Voetbal, verschrikkelijk.
Ja doen ze dat Meet DWDD, met 2 PVDAers erin (die vrouw ken ik verder niet). Ik weet dat de VARA sterke banden heeft met PVDA, maar zoiets kan je toch wel iets meer balanceren lijkt me?
Interesseert me geen reet dat het PvdA'ers zijn. Ik heb zelf ook sympathieën voor de PvdA. Ik heb alleen een bloedhekel aan Rothenberg en ik vind het vaste kliekje dat daar elke keer haar persoonlijke propaganda mag spuien misschien nog wel irritanter. Het begint steeds enger te worden en steeds meer een podium voor mensen om zich te profileren i.p.v. een journalistiek programma dat de ins en outs van nieuws en achtergronden uitdiept.
Maar dat is DWDD toch al heel lang? Helft van de tijd wordt er alleen maar subtiel reclame gemaakt, zonder ook maar één kritisch kanttekening erbij. Ergste was nog toen Yvonne Jaspers even haar nieuwe servies kwam promoten
Dat is het inderdaad al een hele tijd. Er is ook een hele tijd al geen reet meer aan, op een sporadische uitzondering na.
'Je vriendin werkt als lapdanseres.' 'Meen je dat echt?' 'Ja' '.. supervet!' Die kerel, wat een jongen!