Links of rechts boeit mij ook geen moer (allebei lame), maar je (als programma) zo uitgesproken profileren als en toeschrijven aan links of rechts, daar erger ik me aan. Je vergelijking met X Factor gaat natuurlijk helemaal niet op, omdat het mij niet om het publiek gaat, maar om het programma.
Gaat je dus wel om de mensen. Snap dat gebash niet echt op DWDD, volgens mij komt omdat het alleen omdat het populair is en Wilders steeds, Linkse rakkers en Linkse boeven zegt. Vroeger vond iedereen het gewoon leuk om te kijken en maakte het niemand uit of het een beetje links of rechts is . Helaas is er niet echt een gulden middenweg dus kan je met elk programma deze discussie hebben.
Ik heb het over de doelgroep tot welke DWDD zich lijkt te richten, dus het gaat gewoon over het programma. Maar ik was me niet zo bewust van gejank op DWDD, al zet ik vraagtekens bij de invloed van Wilders daarop.
Je hoorde sowieso eerst geen reet meer of linkse of rechtse omroepen en programma's, totdat De Telegraaf opeens met dat bijster interessante WakkerNederland kwam opzetten. Toen begon die hele crap opnieuw. Alsof het een omgekeerde ontzuiling is. Alles weer netjes terug op de plaats jongens. Ik kijk DWDD al jaren trouw. Bijna elke keer wel interessant. Er zit een lekker tempo in de gesprekken, veel variatie en De TV Draait Door is een standaard hoogtepuntje.
vind t wel een leuk prgramma SOMS ligt erg aan de onderwerpen maar erger me de laatste tijd toch steeds meer aan "Mathijs van Nieuwkerk"
Tweet van iemand: Mee eens. Dit soort onderwerpen vind ik dus wel ergerlijk in DWDD Had het liever over de studenten-acties vandaag gehad ofzo...
Ironie is ook grappig. Wat interesseert mij nou wat de bakker op de hoek ervan vind. Echt dat Twitter is denk ik het meest zielige wat er ooit uitgevonden is.
Is dat nou serieus trouwens, die vrouw? Had er nog niets over gehoord. Maar kennelijk heeft ze d'r eigen kat de nek omgedraaid om een tasje van te maken? (Heb nog een slaapzak nodig, iemand het adres van die griet?)
Sowieso vilt ze dieren voor haar eigen kunstwerken? Wanneer is dat Vlaamse programma ''De Slimste Mens'' eigenlijk op tv? Briljant lijkt me dat.
Dat is elke werkdag volgens mij rond 22:00 op TV Hier meer. Erg vermakelijk programma is dat trouwens.
Je zit op een forum waar mensen even anoniem als op twitter zijn, of denk je dat er geen bakkers op dit forum te vinden zijn?
Is een Nederlands fenomeen. Iedereen moet een mening hebben. Dus dan krijg je een visboer dat gaat lullen over de EU. Een advocaat die een mening heeft over economie. Of een politicus dat een mening heeft over het bedrijfsleven. Als iedereen z'n tekortkomingen toegeeft komen we een stuk verder. De hele tijd die stomme meningen van mensen op tv. Word er helemaal gek van.
Die 'Boer zoekt vrouw' shit kan me echt gestolen worden. Ik wil echt meer van Lola Kite horen, ze draaien hun single al een tijdje op 3fm, ben er helemaal fan van. Kan het niet vinden op de internets, maar denk dat ik 'm gewoon maar aan ga schaffen.
Ben het wel met je eens, maar Twitter kan ook op een andere manier gebruikt worden. Bijvoorbeeld, ik gebruik het om nieuws over winkels/bedrijven/idolen/tv zenders etc. te volgen en eventueel snel met hen te communiceren. Maar dat iedereen een beetje zijn of haar ongenuanceerde mening daar loopt te posten is inderdaad een beetje zielig. Persoonlijk vind ik dat Twitter de beste uitvinding is in de categorie social media. Maar dan alleen op de manier zoals ik het gebruik.