Als je van spuitbussen met hairgel en foute te strakke leren kleding houdt ja, Duran Duran staat vooral bekend om hun mogelijkheid tot het maken van vreselijk irritant stompzinnige kutmuziek voor top 40 softies, maar ieder zn ding.. :b:
Whatever, sta gewoon open voor muziek zeg. Jij kraakt ze al af op uiterlijk en mogelijke seksuele voorkeur.
Yep! Eigenschappen waar ze vooral hun populariteit aan dankten in de jaren 80, maar die tijd is nu gelukkig voorbij
Haha, wat kortzichtig. Alsof ze helemaal geen muziek kunnen maken, ze hebben gedeeltelijk de sound van de 80's bepaald. Echt een paar hele karakteriserende nummers hebben ze gemaakt.
Klopt, en de sound van de 80's staat bekend om hun nietszeggende bubblegum pop, maar ieder zn ding he..
Heb maar een fragment gezien, maar je bedoelt waarschijnlijk het moment dat hij dat Bieber look-a-like meisje een jochie noemde? Wat een held ja.
Kom op he, ik dacht toch ook echt hetzelfde. Hij bood nog wel z'n excuses later aan, maar als dat geen lesbienne is weet ik het ook niet meer.
Op zich wel grappig, als je er als meisje zo uit ziet ben je pot natuurlijk, maar wel een pot die weer elk meisje kan krijgen!
Wow, ik heb hier in dit topic nog nooit gekeken(kijk wel vaak DWDD), nu klik ik er per ongeluk op en zie ik dit epische bericht
Competitie is nog niet afgelopen, en afspraak is dat ado bij de eerste 5 moet eindigen wanneer competitie is afgelopen, dus blijft nog ff spannend...