Geen game item dus, zullen wel geen mensen gevonden hebben, mensen die 55 uur per week games staan nou niet echt bekend om hun social skills
55 uur?! Respect voor degene die zich opgeeft! Hopelijk doet ie een thumbs up naar XBW live in de uitzending
Joh, hoe kunnen zij nou bewijzen dat jij géén 55 uur per week speelt? Gewoon opgeven, Matthijs trollen en groetjes doen aan XBW .
Ach ja, gemiddelde Amerikaan kijkt bijna 7 uur tv per dag, maar daar hoor je niemand over . Niet dat ik het normaal vind als iemand 55 uur per week gamed, maar ik kan me er niet echt druk over maken.
tv kijken en gamen is verschillend , wat verstaan ze onder tv kijken. Bij mij staat de tv ook bijna altijd aan, maar dat betekend niet dat ik constant kijk.
Bij mijn opleiding zit ook zo'n mannetje, die komt sochtends op school, start Runescape op en gaat spelen tot het einde van de dag, gaat naar huis en speelt daar verder. Praat ook tegen niemand verder, hij zit daar maar te spelen..
Toen Top Notch die Floris de dertiende ofzo contracteerde kregen ze onwijs veel shit over zich heen, en nu komt kempi met een supergelikt doorsnee poppy liedje wat zo zoet is dat het glazuur van je tanden breekt.. Benieuwd hoe de top notch volgelingen nu reageren, aangezien de kempi fanboys meestal alles slikken als zoete koek. Maar in het kort: ik vind het een lekker nummertje ja