Net afgekeken....het is enigszins alright......kan slechter, maar daar is het mee gezegd. Voor een finale heel heel erg matig echter.
Het is echter allemaal zo jammer hoe het gegaan is, de gekke dingen van die schrijvers de laatste twee seizoenen. Al was die met Lumen ook heel erg kut.
Nooit moeten gebeuren:
Deb die verliefd op hem werd. Serieus?
Dat ze het uiteindelijk accepteerde dat hij een killer was, misschien ben ik te kritisch, maar denk zelf dat het beter was geweest als deze twee nooit meer een goede verstandhouding hadden gehad.
Vogel en zoon (bleek saai en totaal niet spannend te zijn)
Zach (Mja.......no comment)
laatste seizoen had knallend moeten zijn en Metro had op de hoogte moeten zijn over Dex. Ik heb serieus altijd gedacht dat uiteindelijk heel Miami Metro ervanaf zou weten. Dan dat hele opnieuw vergiftigen van Dex door Hanna was gewoon triest en nu ineens hoe ze leuk bij elkaar zijn...en natuurlijk de onmogelijk ongeloofwaardige manier hoe het tussen Deb en Hanna ging. Gewoon zo slecht!!
En dan die Clayton..maakt gewoon vrolijk Saxon los......what a dumb fucking idiot.
Dan in de finale: Hanna op vliegveld...fucking politie overal en ze is met haar kop volop op tv geweest....en ze valt niet op? Geen enkele moeite om een vermomming te hebben op zijn minst? Ze lopen pal langs een cop!!! Is this shit for real?
Dex is langs Deb geweest, het lijkt goed te komen. Dex en Hanna gaan voor de tweede keer weg en dan ineens zegt Dex 'nee Saxon...ik kan hem niet in leven laten, met Deb in de buurt.' En dan die reactie van Hanna erop, pffffff. Dex...alsof je dit niet bij dat hotel had kunnen bedenken. Gewoon zo slecht allemaal. Ineens zit Elway in dezelfde bus....mja....ok. Maar ineens heeft Hanna een spuit paraat? Makes a lot of sense.........of had Dex zijn spulletjes meegegeven? Kom nou.
Dex neemt een dode Deb gewoon mee het ziekenhuis uit....just like that....ze hebben serieus schijt aan geloofwaardigheid he. En ik snap de message van Dex dat hij Deb zelf wil 'begraven' ...maar het was de geloofwaardigheid ten goede gekomen als hij haar gewoon in het ziekenhuis achter had gelaten.
En dan die scene dat ze ons willen doen geloven dat hij zelfmoord pleegt....ik dacht echt...hurricane??? really?!!! Maar toen bleek hij ineens houthakker geworden te zijn. Dit begrijp ik ook niet. Ok...iedereen gaat uiteindelijk dood door hem...i get the message, dus dat hij niet naar Hanna en Harrison gaat is begrijpelijk. Maar dan kan je toch rustig blijven werken voor Metro, of zie ik dat verkeerd? Nu heeft hij de liefde van Hanna niet meer en dus zullen zijn behoeftes om te killen echt wel weer terugkomen...dus mja....why deze afsluiting?
Waren die flashback scenes al scenes die we eerder gezien hebben in oudere seizoenen trouwens?
Hoe dan ook nooit verwacht dat ik uiteindelijk zo zou praten over deze serie. Het had echt niet zover mogen komen. S5 was met Lumen toch? Die was echt slecht vond ik...maar wat daarna kwam ging nog best wel, wel met wat verschrikkelijk domme dingen...maar het boeide nog. Had daar ergens moeten eindigen.