1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Dexter [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 11 mei 2013.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Met Deb zie ik nog wel gebeuren dat ze zichzelf dood zuipt / rijdt.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoeveel eps zijn er voor dit seizoen eigenlijk
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik dacht dat ooit iemand had gezegd dat er 16 zouden komen, omdat ze dan precies 100 episodes zouden hebben.

    Maar lees nu dat er 12 komen :+
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    :eek: Wow dat einde.

    En dat stukje met Masuka en

    z'n dochter :lol:
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Fucking Debra, gelukkig dat het niet te makkelijk gaat allemaal.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje jammer dat ze probeerde het spannend te maken op het einde. Kwam niet echt uit de verf. En je wist toch wel dat Deb hem ging redden. Wel apart hoe die redder van Deb ook opeens verdwenen is. :p
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2013
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik kan me gewoon niet inleven in wat ze denkt. Slaat zo nergens op
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Sowieso kun je het bijna niet spannend krijgen om een mogelijke dood van Dexter in aflevering vier te krijgen. Van Debra was een stuk spannender geweest.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is meer van ze voelt zoals haar vader en ook schuldig. Maar Vogel zei ook tegen haar dat ze eigenlijk als ze een keuze moet maken dat ze altijd Dexter blijft kiezen. Dus was dat ook de reden dat ze weer in het water sprong

    Nee maar ze probeerde het wel tot het allerlaatste moment wachten tot ze boven kwamen. Maar iedereen weet dat er niks gebeurd natuurlijk, dus waarom net doen of Dexter bijna niet gered word. Deb had gekund idd dat ze haar dood lieten gaan. Ze bouwde de spanning wel op met Deb op het politie bureau en veel slow motion wat een teken in Dexter is dat er wat gaat gebeuren maar op geen moment was ik bang dat Deb doodging nu eigenlijk.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Was ook niet bang, meer alleen verbaasd. Had het niet aan zien komen.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik snap het wel. Maar het is zo voor de hand liggend. Ik kan me gewoon niet erin verplaatsen omdat het zo dom is haha
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Maar waarom is het dom? Ik snap dat niet helemaal, ik vind het wel een, zover dat mogelijk is, logisch gevolg.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze rijdt hem in het water. En daarna gaat ze hem redden. Het is net iets te perfect met wat Vogel zei. Ik vind het echt dom. Ze denkt ook niet even na van shit moet ik hem redden. Nee ze duikt echt direct weer het water in
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Je ziet haar als ze op de kant ligt toch duidelijk twijfelen. Wat verwacht jij, ze sprong niet meteen weer het water in, maar sprong terug na een redelijke tijdsperiode, als ze langer had gewacht was Dex ongetwijfeld dood.

    Desalniettemin, ben ik niet zo negatief als anderen hier, vond het wel een toffe ep, die dokter is wel creepy manipulatief, en we hebben nu eindelijk een niet meer panische Deb aangezien deze aflevering toch wel een turning piont was daarvoor, ze heeft het nu gewoon geaccepteerd. Ik hoop nog steeds dat Dex bij Deb op de tafel komt, zou voor mij een ultiem einde zijn *)

    Ben wel benieuwd waarom we nu weten dat Masuka een kind heeft, eigenlijk is hij de laatste twee seizoenen steeds minder belangrijk geworden in de serie (jammergenoeg, steeds minder screentime en dus minder quotes van hem), het zal ongetwijfeld een reden hebben waarom de dochter van Masuka werd geïntroduceerd.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Einde begon als een wtf maar was toch weer snel gaar. Spanning was meteen alweer weg. :+
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Masuka die

    zijn eigen dochter gaat lopen versieren :lol:
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat lachje van die chick ook :D
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Was wel ok dit keer
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is zeker niet slecht, maar helaas ook niet super omfg goed ofzo. Het is, vind ik, echt duidelijk dat het maar goed is dat dit het laatste seizoen is. De spanning is er niet echt en ik vraag me echt af welke kant dit op gaat. Als ik niet beter zou weten, had ik gezegd dat dit echt nog niet het laatste seizoen is. Waar is de spanning? Dat ontbreekt echt...en voor de laatste zes of zeven episodes, wil ik toch verdomme nu wel iets echt bruuts gaan zien nog.
     

Deel Deze Pagina