Gewoon okay weer, af en toe wel erg matig overigens. Promo ziet er wel boeiend uit, Hannah zal wel een kleine mini rol krijgen uiteindelijk.
Acteerwerk van Vogel en Yates was echt tenenkrommend soms, zeg. Zit ook echt weinig spanning in, seizoen 2 was het veel spannender. Ik ben echt bang voor een anti-climax. Positieve noot: Cassie en Harrison
Ja hilarische episode. Mag hopen dat ze toch nog wel met wat beters gaan komen. Anders is het wel een hele sneue dood voor een eens zo goede en unieke serie.
Weet niet het echt nog super spannend gaat worden ofzo. Is ook moeilijk na zoveel seizoenen denk ik en het is duidelijk dat dat ze het wel goed willen afbouwen ten opzichte van relaties etc. "Serial killer bested by 100 pound nanny"
Btw op IMBD staat deze theorie over Vogel. Spoiler In Episode 2 "Every Silver Lining", when they showed the "red herring" - the guy who was being coerced into taking the fall for the brain surgeon - put a plastic bag over the victim's head, the song "Make Your Own Kind Of Music" was playing. Not on Vogel's video, but when the show had it as a small clip. On last night's episode, when Dr. Vogel turned on your computer and was getting comfortable, right before being abducted, she turned on her laptop and played that same song. Episode 9 is called "Make Your Own Kind Of Music". Vogel is most likely the brain surgeon. Vond die muziek ook al raar idd.
Dat dacht ik ook, maar Spoiler niet om die redenen. Gewoon een gokje. Maar in episode 3 kreeg ze een tekst toch van kijk voor je deur? Waarom zou de die krijgen als zij zelf de brainsurgeon was. Ook al had ze een handlanger, waarom zou hij haar die tekst sturen en zou ze zo geschokt reageren terwijl niemand haar zo ziet (behalve de kijker). Ze pakt zelfs een brievenopener als wapen. Als ze zelf de surgeon was maakt het geen sense
Omdat ze Spoiler schizofreen is Maar dat zij de psycho voor dit seizoen is was toch al wel duidelijk sinds haar introductie? Zij is het enige echt belangrijke nieuwe personage in dit seizoen en dat betekend in Dexter altijd dat je een seriemoordenaar bent
Spoiler Ik denk dat de brain surgeon verhaallijn tot episode 9 loopt en daarna het echte einde. Net als vorig seizoen.
Spoiler Ik denk precies hetzelfde wat Zeepsop zegt. Te makkelijk als Vogel de brain surgeon zou zijn, maar wel zullen het zien.
Wat een gaar seizoen tot op heden zeg, allemachtig. Cheesy en meeste dingen zijn echt bullshit. Nog zes episodes te gaan maar de spanning is echt ver te zoeken. Spoiler Wel geinig dat Hannah weer terug is, yeuh. Maar dat gedoe met Zach, dramatisch. Ondertussen hebben we dat soort shit wel gezien. S02 was nog spannend destijds met de manhunt op Bay Harbor Butcher, dit gaat voorlopig nog niet echt ergens heen. Einde van het seizoen kom je erachter dat ze toch nog niet klaar zijn en we verder gaan.
Hannah en Wee Monkeys! Verder was het allemaal maar meh. Denk trouwens: Spoiler Dat Yates wel gewoon de brain surgeon was en dat ze dat alleen maar gebruikten om de relatie tussen Vogel en Dex closer te maken. Nu dat gedoe met Zach, geen idee waar ze heen willen. Spannend is het in ieder geval niet. Benieuwd of Hannah komt bitchen of voor Dexter komt.
Tsja weet het ook allemaal niet. Het is imo nog wel boeiend maar spanning is ver te zoeken idd en heb het gevoel dat ze laf gaan worden met einde. Wat ik zeer jammer zal vinden.
Zal imo het enige passende zijn eigenlijk. Spoiler Weet niet zal het jammer vinden als alles koek en ei word. Geen ruzie met Deb, terug bij Hanna, Harrison die prima is en dan ook nog een leerling voor Dexter.