1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Dexter [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 11 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze was ontsnapt eind van vorig seizoen. Toen plaatste ze ook nog die plant voor zijn deur. Zijn nu ook ongeveer 6 maanden verder he dus zal nu wel pas een moment voor haar zijn dat de "heat" weer een beetje is gaan liggen en dat ze weer contact kan maken.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]GhBMqS_UckQ[/yt]

Nice gedaan:cool:!

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Tja... matigjes deze episode.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond hem wel goed eigenlijk. Beetje jammer alleen van de Masuka en Quinn verhaallijn die er steeds zo tussendoor komen. Snap dat ze bezig zijn met afsluiten maar niemand interesseert wat er met Masuka's prive leven gebeurd op het einde.

Opruimen van die Miles was een beetje raar alleen. Maar dat is wel vaker zo bij Dexter. Slaan ze gewoon een stuk over als ze zich in de nesten werken qua script.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vond het ook een prima aflevering.

Ze hadden Hannah veel eerder terug moeten laten komen. Dat zorgt voor veel meer wrijving en spanning dan met Vogel. Wel sneu voor Cassie. Ik had eigenlijk een beetje verwacht dat Dexter Miles zou pakken en het dan samen met Zach zou doen.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.854
    Haha, eerst Breaking Bad en dan Dexter kijken maakt Dexter nog slaapverwekkender dan het al is. :+

Dood van Cassie zag ik al aankomen, nu Zach opruimen graag. Vervolgens moeten Hannah en Dex maar weg, even kijken hoe ze dat gaan fixen met Deb.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De episode was wel ok.....

Ik moet die Zach absoluut niet en eigenlijk is het hele idee achter hem echt bullshit.
    I can't control it...zegt ie dan. Gewoon woorden die Dex vroeger zou zeggen. Bijna het eind van de serie en ineens duikt er iemand op die precies zoals Dex is? No way....echt bullshit. Beter ruimt Dex Zach gauw op en komt er niet weer iets van dat ze TOCH gaan samenwerken, aub niet.

En idd...Cassie was vorige week al te raden toen ze die preview stukjes lieten zien. De blik van Zach was genoeg. De logica achter deze moord is dat Zach gewoon perse een moord moest begaan....schuldig of onschuldig boeide hem dus niet. Hij moet weg. Ik vind het met Hannah wel weer leuk op zich.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zach gaat sowieso die dokter vermoorden, dan Deb en dan Dexter :p

Hoeveel eps nog?

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    5!

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als dat gebeurd stuur ik een Dexter af op de idioot die bedacht heeft dat dit een tof einde zou zijn. Serieus 8)

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu aan het eind van seizoen 5, en er zijn toch nog wat vraagtekens die ik bij de serie zet:

- Bij seizoen 2 worden de slides van Dexter in de auto van Doakes gevonden. Deze worden niet gecontroleerd op vingerafdrukken. Iets dat wel gedaan zou moeten worden toch?
    - Niemand zet vraagtekens bij het opeens verschijnen van Dexter bij het pakhuis wanneer Lumen een van haar verkrachters heeft vermoord en Dexter ze miraculeus aan elkaar heeft weten te koppelen (die verkrachter en Dexter z'n 'prooi'.
    - Wanneer Dexter Liddy vermoord, vinden ze helemaal geen DNA van Dexter in het busje. Hij had geen tijd om het busje op te ruimen en hij zou dus helemaal geen haar of iets anders hebben achtergelaten?

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Sja, dat is Dexter. Als je de komende seizoenen nog wilt blijven genieten, moet je wel een beetje door die plot-holes heen kijken.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat is nog niet eens alles hehe. Moet eens weten wat voor idioten er bij Miami Metro Police werken in de serie.

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Deze zin ook in de laatste episode was lekker vreemd ook.
    If Miles will do this to me,
    what will he do to her?

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de duidelijkheid, bij de politie wordt het DNA van personeel uitgesloten bij onderzoek, omdat de kans groot is dat die is aangebracht na het misdrijf, of door andere personeelsleden.

Maar inderdaad, je moet door dingen heenkijken, en niet al te kritisch worden, een serie zonder plotholes bestaat niet, aangezien je dan zoveel tijd kwijt bent aan alles dichttimmeren. Je moet sowieso het Lumen seizoen vergeten, al was de standaard die we kregen bij trinity in 4 misschien wel waarom zoveel mensen seizoen 5 minder vinden.

Laatst bewerkt: 13 aug 2013
  16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dit seizoen
    Kut, voorspelbaar, langdradig, niet boeiend en totaal geen spanning

Maargoed, nog 5 episodes dan zijn we ervan af.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    OK dit zag ik niet aankomen. Duurde alleen 50min

18. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    nope, pretty mind fuckend. Ik vind dat zij het is, maar dat kan gewoon niet zo zijn. Mijn second guess is daarom die Miles (zo heette hij toch? Die gozer die met Casey date) ten eerste omdat hij Zack volledig had gezien maar hem niet herinnerde lijkt me een beetje sterk... en als engineer moet die vast ook wel wat precisie in z'n handen hebben, perfect om hoofden open te maken8)

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik had ook niet veel meer verwacht van de volgende episode, verwacht maar dat het vrij interessant gaat worden bij de laatste 3 afleveringen. (ik heb de episode nog niet gezien trouwens :+)

Edit: Oh, je had het over de andere episode of course. :+

Ik denk dat Vogel niet de Brain Surgeon is, dat is wat ze ons willen laten denken. bij Episode 3 kreeg ze een tekst bericht van een bepaald iemand dat ze naar buiten moest kijken en toen zag ze de stukjes van de brein voor haar deur, dus ik denk alleen al door die scene dat het haar niet geweest kan zijn, wat een toffe einde van Episode 8 trouwens.

De brainsurgeon (lees niet als je het niet wilt weten :+)
    Ik denk dat het een grote kans is dat Oliver Saxon de brain surgeon is, er is ook een dikke spoiler op 1 van de Dexter wiki paginas blijkbaar waar al is geconfirmed dat Oliver Saxon de brain surgeon is.

Laatst bewerkt: 19 aug 2013
  20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    ...dus. Dit kan nog wel eens heel spannend gaan worden.

Deel Deze Pagina