Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal... wil ff praten over Dexter .. ken nog niemand hier in Nederland die het heeft gezien :)

Based on Jeff Lindsay's novel "Darkly Dreaming Dexter," this new crime thriller tells the story of a strange man named Dexter Morgan. Once an abused and abandoned child, Dexter is now a successful forensics pathologist...but lurking just beneath his charismatic personality is a terrible truth. Dexter has corralled his innate homicidal urges into a closely guarded second career: He hunts down and brutally murders those vicious criminals who have managed to avoid the clutches of the law.

Dus wie dat hierboven niet kan lezen :eek: :
    Het gaat over Dexter Morgan een kind dat misbruikt en achtergelaten is en hij zit nu bij een CSIachtig team maar hij doet meer waar niemandover weet ... hij is een moordenaar die gevaarlijke criminelen vermoord op een brutale manier :): geweldige serie!

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  3. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
  4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even rustig aan RayRipper. Neem even je tijd om dit forum te leren kennen in plaats van als een malle topics uit de grond te laten schieten ;)

Thanks.

Deze is dubbelop en kan op slot.

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Rayripper92, als ik jou was zou ik even nadenken voordat je tientallen topics aanmaakt. ik stuur je ook even een PM en bij deze ben je door mij al gewaarschuwd!!

Kusje, DF

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina