1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Discovery Channel

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dedemsvaart, 14 aug 2008.

  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Oe Ross Kemp nog niks van gezien :eek:



    *Rent naar de tv
     
  2. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind bijna alles van discovery wel vet :) als autoliefhebber heb je er ook zat te zien. maar de leukste zijn nog dirty jobs, ultimate survival en survivorman ( deze is t best ). AL vond ik mythbusters ook erg leuk :9
     
  3. MonkeyXXL

    MonkeyXXL Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt sommige verhalen waren niet egt geloofwaardig.
    Ik geloof maar weet niet zeker dat er ook een tijdje Most Haunted op Discovery is geweest. Dat is echt zo'n vet programma maar er zijn al heel veel bewijzen geweest dat het nep zou zijn. :'-( Jammer dat we niet echt van zulke programma's op de Nederlandse tv (meer) hebben.
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dat voor programma dan, ben wel benieuwd, nog nooit gekeken.

    Vroeger keek ik altijd een programma op discovery dat ging over de missies van Navy Seals, erg gaaf programma, ze gingen het ook een beetje naspelen zeg maar. De verhalen kwamen van een ex-seal die er volgens mij ook altijd commentaar bij gaf.
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd , dat was ook heel gaaf idd.

    Ross Kemp is trouwens erg heftig. Kwalitatief echt super sterk en ik denk 1 van beste programmas op tv op dit moment, maar heftig.
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Zowel "A Haunting" als "Most Haunted" gaat over de verschijningen van geesten.
    Je moet het wel met een kilo zout nemen, want het wordt nogal sensationeel gepresenteerd, maar het is prima vermaak.
    Nogmaals: dikke kans dat je van "A Haunting" (vrijwel) alles terug kunt vinden op YouTube.

    Verder keek ik altijd Ultimate Survival. Sinds ik heb gelezen dat hij 's nachts regelmatig in hotels heeft overnacht en dat sommige passages helemaal niet zo ver van de bewoonde wereld af zijn, is mijn interesse wat vergaan.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Juist, dan ga je echt helemaal op in die series en dan volg je ze echt veel beter imo 8).
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :cool:genoeg gezegd..
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Gister Die Ludolfs gezien,met dat afstands bediening wagentje:)
    Je leert wel wijze lessen van ze met dat je kind moet blijven van binnen,ja wij wisten dat natuurlijk al maar toch leuk zoiets te zien.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel mooi dat ze een nieuw seizoen zijn begonnen bij Miami Ink, bestaat die shop nog steeds en werkt iedereen nog?
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Over een uur en een kwartier komt survivorman er weer op!!
    Heb er zin in!

    En vanavond om 9 uur weer, maar wel met een andere aflevering.
    Daarna komt Ultimate Survival erop, maar dit is volgens mij de herhaling van woensdag

    (Kan zijn dat Survivorman ook herhaling is)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grrrrr ze beginnen net weer met het eerste seizoen van Miami Ink dat is al de 2e keer.
     
  13. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zuigt :l seizoen 1 komt al uit 2006 ofzo, waarom doen ze niet gewoon seizoen 2?
     
  14. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik altijd minder van series die ik leuk vind, dat ze alles altijd zo veel herhalen 8)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    World Café op Travel & Living ownt zwaar, al dat heerlijke eten.

    Daarnaast vind ik Grand Designs ook wel cool, over die mensen die een visie hebben over een mooi huis en het gaan bouwen.
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik kijk bijna alleen maar de gewone Discovery.
    Maar op Discovery Science komt wel soms zon programma, waarbij sommige mensen rare dingen hebben. Zoals 1 gastje die als ie aangeraakt werd, hij een wond daar kreeg, en van die mensen zich gorillas voorbeelden enz.

    Dit programma kwam eerst ook op de gewone Discovery.
    Het heet volgens mij: One step Beyond of Beyond Tomorrow, of iets dergenlijks
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Ultimate Survival heb ik soms wel een beetje mijn twijfels omdat hij een crew bij zich heeft met camera en geluidsman, wat doen die gozers dan als Bear Grizzle in een boom ligt te slapen, gaat zwemmen of weet ik veel voor gevaarlijks gaat doen.

    Daarom vind ik het ook grappig om te zien dat het andere programma Survivorman een hele andere benadering heeft. Die gozer maakt altijd als eerste een basiscamp en gaat dan op zoek naar eten, ondertussen sterft hij ook zowat van de honger omdat hij gewoon zo weinig eten vind. Terwijl Bear altijd een hele reis maakt en voor mn gevoel veel meer eten vangt en vindt.

    Favo programma's zijn: Future Weapons (die presentator ownt zo hard, volgens mij is hij nog beter dan chuck Norris), How it's made en andere programma's over hoe dingen gemaakt worden.

    Die programma's over het maken van choppers vind ik zooo saai.
    Die motoren hebben altijd dezelfde opzet, het programma heeft sowieso weinig variatie. Er gaat altijd iets mis, Vader wordt kwaad, er ontstaat ruzie, ze lossen het op en de motor komt op tijd af.

    Zelfde met Deadliest catch. Ze hebben altijd zwaar weer, er slaat er af en toe eens eentje over boord, enz.
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Bear is nep, je moet maar eens zoeken op YouTube, echt grappig.

    Slechte programma is met die duitsers, die ludolfs ofzo.
    Ik vind West Cost Customs wel erg vet
     
  19. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, Die Ludolfs zijn echt fantastisch. Die dikzak die altijd over zn vriendinnetje van 30 jaar terug begint, en die droogkloot die alleen maar sjekkie's zit te paffen. Lig keer op keer dubbel van die gasten_O_
     
  20. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    vind discovery super!

    Vooral American Hotrod, ultiate survival, miami ink, wrecks to riches.

    idd jammer dat er veel wordt herhaald.
    Boyd coddington wordt nu al voor de 4de keer herhaald. er zullen ook geen nieuwe komen omdat de beste man is overleden...
     

Deel Deze Pagina