Toffe docu weer. Beetje zoals die van die sex offenders. Zijn docu's zijn altijd interessant en vooral fijn om te kijken.
Dat was ik al bijna weer vergeten ja, bedankt voor de reminder! Ga ik vanavond even bekijken op uitzending gemist. Vind Theroux en zijn documentaires echt goed!
Vanavond op BBC. "Louis Theroux travels to San Francisco where a group of pioneering medical professionals help children who say they were born in the wrong body transition from boy to girl or girl to boy at ever younger ages."
Blijkbaar was ie dinsdag 19 mei op NPO "Going Clear: Scientology and the Prison of Belief" een recente docu over de geschiedenis en het huidige Scientology met verhalen van mensen die eruit zijn gestapt. Vind ik altijd erg interessant en deze ook weer. Bijzonder hoe mensen zo gehersenspoeld kunnen worden van kwaad tot erger. Bijzonder dat het zo makkelijk kan Hij staat nu nog op uitzendinggemist
Ik heb hem ook gezien, was een goede documentaire. De ervaringen van deze 'dissidenten' waren soms zwaar gestoord, echt sekte-achtige praktijken.
Heb hem al een tijdje op de PC staan. Nadat ik zag dat HBO hem uitgezonden had. Moet nog steeds kijken.
Geweldig leven hebben die jongens. Misschien naast Jakarta en Bandung toch nog ff naar Bali voor wat tips. Kappa
Als ik niks te doen heb kijk ik vaak een docu op netflix. Laatst The True Cost gekeken, stond ook hoog gewaardeerd en moet zeggen dat ik dat een van de indrukwekkendste docu's vind die ik heb gezien. Zeker omdat ik zelf iemand ben die vaak nieuwe kleren koopt.