[TV] Draadstaal

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Biba, 5 okt 2007.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Draadstaal
    Nederland 3 [​IMG]
    Vrijdag: 23:55

Alle fans van Nieuw Dier opgelet! Vanaf vanavond begint er weer een soortgelijk sketchprogramma, met dezelfde acteurs. De site www.draadstaal.nl belooft al veel goeds, op de mainpage staat al een leuk voorproefje.

Ben heel beniewd, Nieuw Dier was zonder twijfel het beste programma van Talpa (oké, dat is misschien niet zo moeilijk, maar toch), echt een prachtige serie.

Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ty , dat moeten we maar is even kijken

3. JeePee

JeePee Guest

't Is al 2 weken aan de gang hoor. En het zijn alleen Dennis van de Ven en Jeroen van Koningsbrugge die meedoen.

Echt zeer leuk programma. Altijd lachen.

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zag ook net reclame, dalijk ff checken.

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kut, al 2 weken gemist8) Ik zag het voor het eerst, dacht dat het nieuw was. Er zijn trouwens ook nieuwe afleveringen van Tequila, ook bij vlagen hilarisch.

6. JeePee

JeePee Guest

Je kan gewoon op www.draadstaal.nl de afleveringen bekijken.

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dan gewoon "tragger hippy" of "trigger happy". Ik vind de nederlands versie, zo niet grappg.

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kende Trigger Happy TV ook al wel, vond het inderdaad eerst heel cheap dat Tequila alles daarvan had overgenomen. Maar het blijft toch grappig om te kijken, vooral die Edo is echt een geschikte getikte vent voor dit programma:)

Draadstaal was wel leuk gister, maar het was helaas wel veel minder leuk dan Nieuw Dier.

9. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond die gast die alles verkeerd zei wel grappig :p maar kon niet tippen aan de jammer-man (en komopman enzo.. :)) sketches bij Nieuw Dier ;)

Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik kijk alles waar jeroen van koningsbrugge in zit. Die man is meesterlijk. Gisteren bij de lama's ook weer.

Deel Deze Pagina