Laatste episode: Spoiler Kamehameha, fucked Zamasu, Vegito shine, 1 uur rule, Trunks boos, spirit bomb zwaard, klaar. The fuuuuuck? Too much voor een epsiode. Vegito was zo echt nutteloos en Trunks opeens vond ik heel weird. Had wat langer mogen duren. Toffe episode en animatie was genius maar vond dit wel erg snel helaas.
Spoiler Vond je? Vond het uiteindelijk wel meevallen, ik was blij dat het een keer iemand anders dan Goku of Vegeta was die de boel afmaakte. Vegito ging inderdaad wat te snel maar er werd wel snel duidelijk dat hij compleet (wederom) de baas was over Zamasu. Jammer genoeg duurde de Fusion flink wat korter dankzij de kracht die hij dus heeft. Misschien een voorbode dat Goku en Vegeta de fusion dus eerst meester moeten maken om zo echt aan dat uur te komen? Deed me denken aan de Gogeta Fusion in DBGT. Teveel kracht = kortere Fusion. Maargoed, nu wachten tot Zeno komt om de boel op te schonen en zo de tijdlijn van Trunks te herstellen. Mooi "eind" voor het karakter. Ik hoop in ieder geval dat we Vegito en Gogeta nog een keer gaan zien in Super. Alhoewel Vegeta z'n houding m.b.t Fusion onveranderd blijft.
Spoiler Dat Trunks het was vond ik juist wel tof, ging meer om dat het net wat te snel ging. Hele episode gebeurde zoveel waardoor Trunks zijn attack en daarmee het einde van Zamasu wel heel snel was. Had ik liever een episode vol met Vegeito en next one een langer gevecht met Trunks.
Hopelijk maken ze Goku niet zo retarded in de dub. Wat kan ik me daar aan ergeren, hij is geen downie :')
Yep, eerste drie episodes al gezien, maar moet nog op gang komen. Vind het wel erg tof tot nu toe, zo tof dat die episodes wel per twee per week mogen komen.
Die animatie in die eerste episodes was soms wel erg om te huilen though. Nu nog steeds wel eens overigens Ik denk dat ik na de Frieza arc de Engelse episodes ook maar eens ga kijken; zitten wat episodes in de arc er na die ik nog wel eens wil zien