Is er nu soms maar één keer in de twee weken een nieuwe episode? Ben bij episode 13 blijven steken, Engels, maar 14 zou online moeten staan. Volgens een link die ik via Google vond duurt het aftellen nog tot a.s. zondag. Beetje ruk gezien het maar afleveringen zijn van 20 minuten ongeveer, maar zou wel willen weten wat hier de reden van is?
Ik kijk bijna altijd via deze site: http://www19.watchdbs.xyz/watch/dragon-ball-super-dubbed/ Ik heb nu ook een link gevonden, dus kan episode 14 kijken, maar de titel van de episode stond in het Japans vermeld dus weet niet zeker of het echt 14 is.
Wat was de episode van gister fucking gaar zeg. Spoiler: Ep 86 Android 17 die Goku SS blue gwn bijhoudt...wtf. Goku mag in die vorm niet eens geraakt worden. Wat een bullshit zeg
Spoiler Ik ben die vage shit over de verhoudingen wat betreft powerlevels onderhand ook wel zat ja. En wanneer de fuck begint dat kut tournament nou eens?! Ze doen al zo'n 5 episodes over die +-48 uur die Goku had om een team bij elkaar te rapen :").
Goku houdt bewust terug. Maarreeeh het gaat allang niet meer over powerlevels. Het is geen DBZ kerel. Meerdere keren is aangekaart dat het zal gaan om de tactieken voor de tournament.
Agree. Ook al gaat het niet over powerlevels SSB Goku moet 100x sterker zijn als Android 17. Ja "ik heb getraint". met wat? beren en vissen en shit? Goku word getraint door een god. Dus ben het wel eens met @Lijpe Mocro dit klopte niet en zo voelt SSB ook zwak aan. Android 17 had wellicht kunnen sparren met SSJ 3 max.
Yup ze hebben SSB veel te sterk gemaakt. Want een gevecht in de lucht zou al voldoende moeten zijn om de aarde te vernietigen. Aan de andere kant Freeza sloopte planet Vegeta ook vanuit de ruimte met 1 vinger in zijn eerste vorm. Dat was ook totaal niet in verhouding.
Ja maar dat zijn bepaalde aanvallen. Die planeten zijn vrij simpel te vernietigen denk ik als niemand het tegen houd. Maar SSG vs beerus kon de planeet vernietigen. SSB toch niet? Dat is alleen god ki. Goku is geen god in die vorm. En in rood was hij wel echt super saiyen god. maar ik snap dat dit geen DBZ is maar qua kracht moet het wel in verhouding zijn. Op aarde moeten Goku en vegeta iedereen in SSB owne zonder ook maar te zweten.
Android 17 heeft een oneindige bron met energie. Wellicht word hij al sterker van 'n stevig potje poepen? Goku daarintegen loopt altijd te kutten met z'n tegenstanders en moet eerst bijna kapot gaan voor hij daadwerkelijk z'n ding doet. Denk ook dat Goku niet op z'n top was tegen Android 17. Datzelfde geintje zie je bij Krillin ook gebeuren ... waarin Goku zich inhoud. Zie het gevecht tegen Zamasu (fused) en Goku Black die even aangeeft z'n familie te hebben vermoord. Dan gaat Goku pas los. Alleen als het moet. Hopelijk krijgen we tijdens dit toernooi Gogeta of Vegito nog 'n keer te zien ... dat, of een nieuwe vorm die Goku weet te behalen Blauw haar is cool ... maar zie het dan liever "wit" worden. Nu zien we in de promo wel dat Goku omringd word door een rode Aura ... maar dat zal vast de Kaio-Ken (what?) zijn.
Genoeg tijd voor Schemmel om te oefenen voor Goku Black voor jou hopelijk. Xenoverse 2 is Goku Black en Goku Black SSR echt verschrikkelijk in het Engels. SS Blue is hoger dan SSG btw. Want Goku had zijn SSG krachten op een gegeven moment ingenomen terwijl hij gewoon base was. SSB is dan weer SS zijn met God powers. Of iets, fuck powerlevels, fuck alles. Ik neem maar gewoon aan dat Goku speelt, als het er echt op komt maakt ie 18 met gemak af.
Ik vond dbz altijd tof maar als ik deze discussies hierboven lees laat ik deze nieuwe db maar verstek gaan geloof ik
Ik vind het zelf heel goed te doen hoor. Dat de stemmen in het Japans of Engels kut kunnen zijn vind ik niet zo erg, ook al kijk ik het liefst in het Engels. Schemmel heeft al eens uitgelegd dat die vooral het schreeuwen het moeilijkst vond, waaruit ik wel de conclusie trek dat het sowieso geen makkelijke rollen zijn. Erger vind ik de soms tergende animaties en beelden tijdens de eerste episodes. Lijkt soms net alsof ze door een kleuter zijn getekend, maar ook dat schijnt later beter te worden. Het gaat nu gelukkig al wat beter waar ik zit met de serie, wachtend tot episode 15 in het Engels online komt.
Ja dat animatie niet in orde is is eigenlijk haast onvergeeflijk, zeker zo lang na dbz (waarin dat juist wel prima was). Doelde meer op die powerlevel/form discussie
Spoiler: Episode 88 Mystic Gohan hype! Blijf Piccolo ook gewoon bad ass vinden. Anyway, volgende aflevering dan Master Roshi en Tien en dan eindelijk los gaan. Ben ook wel erg nieuwsgierig naar dat Saiyan meisje van Universe 6.