Mwa, genoeg ass-pull momenten die ze nog kunnen doen. Alle Universes worden waarschijnlijk teruggewenst. Dus wie weet wat daar tussen zit voor "enemies" die U7 kan gaan bedreigen. Wie weet zijn die Angels/Gods of Destruction wel boos op iedereen en z'n moeder en vormen die de nieuwe bedreiging? Alles kan momenteel. Vind het alleen jammer dat de opbouw van de bad-guys niet meer zoals in Dragonball Z was.
Dit. Geef me een saga waarin Goku en Vegeta op pad gaan naar Salada ... maak de SSJ4 "canon" en laat ze daar tegen vechten. Gewoon omdat het kan.
Er is ook dat gerucht dat ze voor nu gaan stoppen na EP131? Blijkbaar andere anime op tijdslot van Super, blu-ray eindigt bij 131 en nog wat dingetjes dacht ik.
Ik verwacht zo en zo wel een lange break en dan aan het einde van het jaar die film om daarna de nieuwe arc te starten.
Nou wel toch? 'no set plans for the broadcast of a new DB show'. Kortom, het gaat wss de koelkast in.
Is er een goede website om Kai te kijken? Heb wel een download gevonden maar die gaat tot 98 en volgens mij heeft Kai iets van 160 episodes toch?
EP 124: Spoiler Tering wat een slechte aflevering. Animatie die iedere keer werd hergebruikt en dan ook nog eens iedere keer naar Kurillin met z'n gelul.
Ik ben ook wel klaar met Super op de manier hoe t nu gaat. Maja is nog altijd beter dan helemaak geen db.
Ach nog een paar episodes en het is weer een tijdje weg. Vind het zelf wel jammer vermaak me er goed mee. Spoiler: 124 Toppo nog iets up his sleeve? ben benieuwd. Power that rivals GoD.... hmm