Power scaling in DBuper is gewoon echt onzin. Waar je met DB:Z een gevoel kreeg van "oeh! Power-up! Nu word hij sterker" ... heb ik dat met Super dus totaal niet.
Goku Piccolo -> Raditz way sterker, killing door zelfmoord Nappa -> Neukt iedereen -> Goku komt klapt Nappa in drie klappen Vegeta -> Klapt Goku -> Goku King Kai Fist beat Vegeta Namek papi's -> Allemaal gebeat door Zarbon en shit -> Vegeta bijna dood -> Klapt Zarbon en die roze dikke Ginyu -> Neukt iedereen -> Goku komt beat iedereen Frieza -> Neukt iedereen -> Goku evenwicht -> SSJ -> Neukt Frieza Androids -> Neukt iedereen -> Vegeta SSJ pakt twee androids -> 18 maakt Vegeta kapot Cell -> Klapt iedereen -> Picollo deed fusion met dacht Kami -> Klapt Cell -> Cell Imperfect klapt Piccolo -> Buffed Vegeta gaat trainen met Trunks -> Beat Imperfect Cell -> Perfect Cell neukt Vegeta en iedereen Gohan -> Evenwicht Perfect Cell -> SSJ 2 -> Beat Cell Fat Buu -> Klapt iedereen -> SSJ3 Goku gelijk -> Geen idee meer Super Buu -> Klapt iedereen -> Ultimate Gohan klapt Super Buu maar is dom -> Vegito klapt Super Buu en red iedereen Kid Buu -> Neukt heel de aarde -> Bullshit fights met Vegeta en Goku -> Spirit Bomb met iedereen zijn energie neukt Kid Buu Altijd same thing hoor. Ik vind ascended Blue Vegeta minder erg dan Trunks die semi god powers krijgt SSJ2 en Zamasu verslaat erger. Enige troep zijn de saiyans zoals Kefla en shit die alles kunnen zonder probleem.
@Fiasco ... ok, enigszins gelijk ... maar je kreeg met die power-ups wel het gevoel dat het karakter sterker was geworden. Dat mis ik nu in Super. Die epische power ups ... De enige die gaf was was Ultra Instinct. Overigens beschrijft de manga (strip) wel vele malen beter waar U6 Saiyans sneller kunnen transformeren. Dat is geen rug-jeuk. Meer een innerlijke kracht en talent. Caulifla haalt het dus na een training van Caba.
ga stuk om deze post held (lange) powerups in Super mis ik ook wel. Vind dat fantastisch. Zijn er wel een paar though. Goku vs Jiren staredown: En natuurlijk SSBKKX10 Goku:
Heb je wel een beetje gelijk in, maar er zijn ook wel toffe zoals die van Game of Thrones ten tijde van The Red Wedding.
Nog maar 34 afleveringen in te halen en ik ben weer helemaal bij. Maar tegen de tijd dat ik zover ben is de serie al afgelopen. Kan ik lekker rustig aan doen tot dat Dragon Ball Superdeluxe begint!