Freeza wenst iedereen dood. Logic = Dragon Ball Ultra timeskip, Goku gaat Uub trainen, Vegeta gaat naar planeet Salada, iedereen is teruggewenst.
Gaat ook niet gebeuren. Je gaat na de ToP gewoon verder met Ultra Instinct Goku ... de aflevering moet aansluiten op de End of Z aflevering in DBZ destijds. Dus Goku "had" al Ultra Instinct. Kortom, gewoon een nieuwe badguy (Grand Priest plz) en meer powerups! Freeza ligt ook nog ergens. Of hij is "vermoord" door Jiren? Komt de Grand Priest te laat achter want dood = dood. Jiren gediskwalificeerd, Goku wint. Jiren wil een rematch met Goku, die komt. Einde Dragonball Super.
Mooi open-einde? Dragonball Super eindigt pas echt op het moment dat "Uub" er is. Momenteel speelt het zich nog af na Majin Buu en Goku vs Uub.
haha ik niet eigenlijk, ik vind dat de gods eigenlijk wel het sterkst horen te zijn. Beerus was in het begin echt een epic character. ownde SSJ 3 Goku als of het niets was, en tegen SSG Goku gebruikte hij ook maar een deel van zijn kracht.
Hoezo? Uub is er al, was alleen veel te jong om mee te doen in het toernooi (aldus Goku). Vooralsnog speelt Dragonball Super zich af na de Majin Buu saga maar voor het eind van DBZ.
Oh is hij al benoemd in DBS? Heb ik niet meegekregen dan. Ik weet dat DBS voor het eind afspeelt, we gaan het zien
Ah top, dan gaat dat nog wel gebeuren ja, al ben ik benieuwd of we het in de laatste aflevering nog gaan zien, denk eigenlijk van niet, wordt wel erg krap. Of Jiren moet er gelijk volgende ep uitvliegen maar dat lijkt me ook weer niet.
Vermoed dat als er een nieuwe Dragonball ... het verder gaat na Dragonball Z zelf. Denk echter dat het na de Tournament of Power ver klaar is en er geen DB meer komt. O, en de Ultra Instinct die Goku nu heeft is nog niet de Ultra Instinct. Zilver haar Goku incoming!