Jiren lijkt in dat filmpje flak voor Goku flipt op Kid Buu. Just saiyen. Dikke episode, had deze aflevering al een conclusie verwacht dus ben benieuwd! Next week is het eind!
Ja shit man, zendt die shit dan ook gewoon uit op reguliere televisiezenders en release elke episode wereldwijd, dan krijg je dit gezeik ook niet zo snel.
En dat mensen dan denken dat de serie nu gaat stoppen na de film. Kijk hoe fucking populair het nog steeds is, ze gaan na die film echt wel weer nieuwe afleveringen maken hoor zo lang er zoveel cash in het laadje komt gaan ze niet stoppen ze zijn niet gek
Eens, maar wat kunnen ze qua story nog doen? Goku is op z'n top, en we hebben de ziekste fight ooit gehad. Wat kunnen ze nu nog verzinnen om het interessant te houden? Al die side shit zoals Vegeta bezoekt Cabba's planeet etc. blabla vind ik maar fillermateriaal imo.
Wut? Zo gaat het toch constant? Elke saga in de hele Dragonball series heeft telkens een sterkere tegenstander. Is nu niet anders. Als Jiren verslagen is zal er een andere ass-pull enemy tevoorschijn komen.
Mastered Ultra Instinct? Tja, dat word moeilijk om te toppen. Datzelfde was toch ook voor SSJ3? Dat eind gevecht tegen Majin Buu ... SSJ3 was de shit. Werd in Dragonball Super ook teniet gedaan door SSJ God en SSJ Blue. Dus wie weet? Wellicht krijgen we Ultra Mastered Instinct? Waar Goku zijn haren rechtop gaan staan ... zal me niets verbazen.
hebben toch nog die sterkste universes die niet mee deden aan het toernooi daar kunnen ze nog wat mee gaan doen bijv
Is inderdaad ook prima zat, zou ook niet weten wat de overtreffende trap zou moeten zijn. Bovendien is dat plaatje gewoon veels te overdreven.
We krijgen Mastered Ultra Instict Rainbow. Edit: Teaser voor de film. Spoiler HYPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja en wist je nog dat SSJ3 de aarde liet beven, God shockwaves te erg was, Blue nog een stap verderging en in the end zijn ze alle drie simpele powerups. Je zag het nu al, Jiren gaat 100% en Master UI is ook maar een kleurtje met wat movements, maar zo speciaal was het al niet eens meer ondanks dat Goku wel sterker was. Teaser looks nice.
Lijkt me toch wel gaaf om super op te pakken maar ben ook wat huiverig door alle negatieve berichten, zo ook in dit topic. Begrijp dat 't einde dus wel tof is? Neig er dus naar om ergens halverwege in te stappen. Vanaf welke episode zouden jullie dan aanraden?
Ach, de serie is op zich wel leuk hoor, maar de Black/Tournament arcs zijn wel echt het best. Gewoon kijken vanaf het begin zou ik zeggen (en als je meer van de Engelse dub houdt, dat mooi kijken).