Van welke film is dat? Ik ben zelf nu met een redelijk tempo door DBZ aan het gaan en zit atm op ep 216 van de 291 oid. Best gaaf als je dat hele toernooi met Shin nog nooit eerder hebt gezien Maar ik word toch wel bijzonder treurig van bovenstaande plaatjes. Dat is hopelijk een misser van 1 enkele ep?
Fusion Reborn. En hoe lang ben je al bezig met rewatch? Gister Resurrection of F nog eens gezien, nu in Engels. Wel goede jokes tussen, Beerus en Whis blijven toch wel twee geniale personages.
Ik ben begonnen ergens bij de androids, ongeveer halverwege die arc. Vanaf de laatste eps van die arc was alles nieuw voor mij
Heb er nog helemaal niks van gezien, maar is de kwaliteit echt zo slecht als op die plaatjes? Zou wel een trieste bedoeling zijn dan..
-August 16, 2015 Dragon Ball Super Episode 06 – God of Destruction Beerus and the Birthday Party -August 23, 2015 Dragon Ball Super Episode 07 – How Dare You Touch My Bulma!! -August 30, 2015 Dragon Ball Super Episode 08 – At Last, Goku Returns!! Gaat wel snel dus. Ergens rond EP12 wel klaar denk. Dit gaan ze wel niet overtreffen, holy fuck dit was dik.