Het is fall 2024. Je bent ondertussen 33, je hartje klopt weer door een halve remake van GT. BEST INTROSONG EVER DE NOSTALGIE
Maarre, wat vind je er precies kut aan? Is het te kinderachtig. Geen leuke actie? Is het teveel als de originele serie qua opzet (meer comedy & adventure ipv fights?)
Een combinatie, Goku is wel echt gigantisch kinderachtig, veel poep en plas grapjes. De serie voelt aan als een rustige JRPG wat opzich wel leuk is, maar het is continu hetzelfde. Daarnaast gaat het echt langzaam vooruit, een episode zijn Vegeta en Picollo id buurt van Goku, volgende ep word hun vliegtuig gestolen, volgende ep zijn ze weer onderweg, volgende ep komen ze Goku tegen maar geeft ie aan dat ze niet mee kunnen want vliegtuig is vol. Hergebruik van een nieuwe Buu is ook gewoon fucking lame, sorry maar Cell Max en deze Kuu zijn echt gewoon beyond trash. Ga je eindelijk demon realm canon verkennen kom je weer met deze shit. Kijk dan gewoon GT.
Ik heb GT en Super nooit gekeken, maar dit is dus slechter dan beide … ? Jammer. Nou had Dr Slump natuurlijk ook veel ‘domme’ humor, en dat was wel een geweldige manga (anime nooit gezien), en meer comedy/adventure lijkt me persoonlijk wel leuk, maar ik verwacht ook geen geweldige serie ofzo … Sandland vond ik ook niet echt bijzonder btw.