1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] dragonball Z

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michinho, 20 dec 2005.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Trunks met zijn zwaard en Gohan!! _O_
     
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze via madman.com besteld. Duurt even voordat je ze binnenhebt, maar dan heb je ze wel. Heb alleen wel 1 x gehad dat ik nog een 17 euro ofzo meer moest betalen... invoersrechten ofzo. Maar andere 2 x kreeg ik ze meteen thuis gestuurd.
     
  3. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah en vegeta ni zo sterk maar cool !! :cool:

    [​IMG]
     
  4. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0

    ah cool zal ik onthouden ;)
     
  5. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    jamer dat die films van dragonballz nooit zijn uitgezonden zijn op tv maar de aflevering kan je gewoon allemaal doawloden op internet hoor ik heb op mijn computer heel dragonballz tot de frieza saga vind de serie eigenlijk leuk tot de cell saga vond het met die buu saga maar langdradig worden.ik heb trouwens een paar weken geleden nog de afleveringen die nooit zijn uitgezonden van de saiyan saga nog gedowload http://www.zstore.com/Search.bok?category=DragonballZ:DVD:Episodes:Vegeta Saga 1
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dragonball Z8)

    Daar was ik altijd gruwelijke fan van:) Vegeta was mijn favoriete character_O_

    Dragonball GT vond ik geen reet an:)
     
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb zelfs een Pop van Brolly, en je wil niet weten hoeveel geld ik in die DBZ kaarten heb uitgegeven. Maar het was het waard, want toen de tijd tekende ik die gassie's na van de plaatjes... En ik kan mij geen Anime serie herinneren die mij zo aan de tv gekluistert heeft met kloppend hart toen Goku voort eerst Super saiyen werd. Ik vind het zo nep dater nu alleen maar de avonturen van de bende van vijf op foxkids moeten kijken. Pokemon en Digimon waren ook wel gaaf, die evolution enz. Al die seri waar evolutie's van mensen en dieren aanwezig zijn zijn gewoon gaaf
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ Zeker! Die kaarten heb ik nog ergens liggen, die gaan echt niet weg! De waarde daarvan is echt ziekelijk hoog!
    Dragonball eigenlijk weinig gekeken, maar als ik het keek, vond ik het erg bruut.
    Vond vooral de fusions vet om te zien (y) gogeta en gotenks :cool:

    Jonge Trunks en Jonge Gohan waren ook mijn favoriete gozers. Al vond ik Goku ook gewoon erg bruut.
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    neej sorry... ik heb het wel gekeke maar achteraf zeg je van damn dit duurt veel te lang.... ze staan eerst 6 afleveringen hun krachten te verzamelen en als ze dan klaar zijn dan schiette ze en dan zie je een stofwolk..., en goh zou tie nou dood zijn??? NEE NATUURLIJK NIET!!!... en flop daar ging die weer helemaal opnieuw8) 8) 8) 8)
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    <<<<<Check name<<<<<

    Wat waren dat vroeger toch een tijden, 5 uur voor de buis want dan was DBZ ervoor _O_
     
  11. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ The legendary super saiyan brolly _O_

    The master of all Saiyans }:]
     
  12. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah Biatch!

    Trunks, Goku, Vegeta, Piccolo, Gohan, Goten, Chibi-Trunks , hadden al zelf moeite om hem tegelijkerdtijd zelfs te raken! muahaha!
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    meestal hou ik neit van 'kinderlijke dingetjes' maar Dragonball Z was toch wel cool idd. Ik moet die afleveringen nog keer allemaal downloaden ofzo. Vet om te kijken. Heb ook keer allereerste aflevering gezien, volgens mij Dragonball alleen, met die opa. dat is echt cool, vieze jappannertjes die altijd kleine meisjes met korte rokjes erin zetten :D .

    ik vond die groene altijd het coolst. Die was tenminste aardig. En redelijk sterk. en altijd rustig niet zo'n flipper. Even zijn naam kwijt.
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Toch al 7 jaar geleden ofzo, niet?
    Alle stoere jongens keken :+
     
  15. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    da's zeker Piccolo
    [​IMG]
     
  16. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    btw, Goten is vet relax, hij is duidelijk mijn favo!
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ook altijd gekeken, echt super vette serie.

    Mijn favo character is Fat boe (zo schrijf je dat toch) :+.

    EDIT: Deze:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  18. Phan()S

    Phan()S heb eindelyk een 360

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die was grappig die dikzak:D

    DBZ was wel vet alleen soms wel wat langdradig en voorspelbaar maar het is zo vet dat je toch gewoon maar bleef kijken ookal wist je al wat er zou gebeuren. Heb alleen gedeelte gezien die toen bij yorin op tv kwam.:mad:

    En mijn favo is drums drums drums : Goku soms gedraagte hij zit wel een beetje homo met je moet lief te elkaar zijn en pas op voor de bloemetjes, maar als je bloemetjes kapot trapte dan oei oei oei dan had je Goku SS 3 op je dak:D
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb alle afleveringen gezien van drangonball Z en Gt maar jammer genoeg niet dragonball.:mad:
     

Deel Deze Pagina