1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tv en 5.1 geluidsset voor op me kamer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 31 jul 2004.

1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou willen weten of iemand weet of deze ook de goede ingang heeft voor de aansluiting op de xbox.

2. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0

Deze tv SONY KV-21FX30
    zie ook link voor reviews Tv is 425 euro

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/69FBE12735AD965EC1256A8500684D98.htm

Boxen koop je deze 5.1 van Pioneer S-V50 voor 181 euro
    zie link

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/8883FD860DBD6E63C1256CDB004A443A

Je hebt dan nog een receiver nodig dan zou ik deze nemen Yamaha RX-V450RDS voor 278 euro zie link

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/pricelist/0EF5BD10FD88A537C1256E8F00552406.htm

Je komt dan uit op ongeveer 884 euro maar dan heb je wel een leuke set. Ik vind het beeld en geluid belangrijk dus je moet niet een super tv kopen en een mindere geluidset. Dit is een goede oplossing je hebt dan een goede tv en geluidset. Het is wel wat boven je budget maar dan kan je toch even wat meer in zomer gaan werken *)

3. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0

Deze heeft alleen een s-video uitgang je kan beter optisch of coax uitgang nemen

4. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ja die bedoelde ik ook dus deze valt dan voor me af. Ik denk toch dat ik de creative neem

5. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf ook die 5500 set van Creative en ik vind het een prima ding. Ziet er mooi uit, gebruiksvriendelijk en geluid is goed in orde. Het handige aan deze set is ook dat ie en optisch en met coax en analoog aan te sluiten is. Ik heb mijn xbox en PS2 via optische kabel aangesloten en mijn tv via een analoge lijn zodat ik ook films op tv in dolby pro logic kan kijken (en Gamecubespellen ook). Is iets minder goed dan Dolby Digital natuurlijk maar wel beter dan gewoon uit de speakers van je TV.

Ik heb een Medion 100 Hz televisie van iets van 70 CM voor 400 euro gekocht bij de Aldi en die tv heeft alles wat ik nodig heb. Werkt prima. Alleen moet je geluk hebben wanneer die in de winkel ligt.

(En het excuus van : ja maar ik koop niet bij de Aldi want als er wat mee is.... gaat niet op want toen ik hem gekocht had ging ie niet aan en kon ik hem direct zonder problemen omruilen voor een andere en die deed het uiteraard wel. Gewoon een fabrieksfoutje dus en er is ook een helpdesk aanwezig)

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Die 5500 word volgens mij niet meer gemaakt en is dan ook zeer lastig te vinden.

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    wordt nog wel verkocht, alleen loopt de prijs op omdat ie zeldzamer wordt. Ik heb derhalve dan ook zijn opvolger besteld die dezelfde eigenschappen heeft en DTS ondersteunt. Op Creative site adverteren ze ook bij de gd580 dat ie perfect is voor PC en Xbox gaming, net zoals bij de 5500. Beide zijn echter wel te krijgen, kijk maar es bij tweakers.net pricewatch ofzo..link staat ergens in centrale Dolby Surround vragen en antwoorden thread.

8. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    de 5500D wil ik eigenlijk kopen, ik weet niet of deze nog gemaakt word, maar ik ga er dus maar uit van niet, zo valt het altijd mee:+

9. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dies wel lekker en zeker niet duur :9 ik heb een 55 cm flat, ben er tevreden over :)

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Check als je hem gaat kopen de prijs van de gd580. Die is de opvolger, bij mijn pc boer in de stad was het zelfde prijs, waar ik besteld heb (www.obcs.nl) weet ik niet...maar het verschilt niet veel..terwijl de setjes hetzelfde zijn en de gd 580 als verschil wel dts ondersteunt. Let daar iig op!
    [link]http://us.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=25&product=9137gd 580 [/link]

Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  11. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    de gd580 is uitverkocht op die site die je aangaf

12. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nou dan moet je denk een ander setje halen of hem ergens ander vinden.
    Ik weet ff niet welke site je bedoelt maar op: www.kieskeurig.nl vul je de naam in van het setje en je vind heeel veel sites...laat het gewoon onder rembours verzenden bij de goedkoopste site :)

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben van plan om een 70-80 cm 100 hz breedbeeld te kopen en daar dan een 'prof' geluidsset bij te gaan bouwen zegmaar. Dus een losse reciever en apparte boxen van B&W ofzo.

14. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
  15. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt hoogstwaarschijnlijk mijn nieuwe kijkbuis...

Panasonic TX-36PD30. 92cm beeldbuis, 4 SCARTs waarvan 2 met RGB, Component Video Input met progressive scan. Gevaarte is 81 kilo... eerst mijn vloer maar eens versterken... hehe :)

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wauwie wat een vet ding he
    lijkt me perfect om te gamen
    _O_

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    op in magazijn, dan is levertijd ipv 24 uur 1,5 week (want dan moet ie van de fabriek komen)
    EDIT: bij voorraad staat ie op nul, als je erop klikt (gedetailleerde info) hebben ze 16 in voorraad.

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
  19. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    aldus de FAQ wel. Dis namelijk de opvolger van de 5500 (aldus mijn pc boer) en die wordt aangeraden voor deze prijsklasse. Iedereen die hem heeft op dit forum is er positief over (de 5500) en aangezien dit de opvolger is heb ik het volste vertrouwen hierin. Aangezien ik het geluid toch niet op 100% mag zetten, is zo'n duurdere, betere set a 300 euro teveel voor mij.

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mja, ik ben wel geintresseerd in dat setje. :) Hopen dat het ook echt iets toevoegd.

Weet iemand de afmetingen van de satelliet boxjes en de Subwoofer van die set?

Laatst bewerkt: 2 aug 2004

Deel Deze Pagina