TV en Xbox over de versterker

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Benson, 23 aug 2004.

1. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wij hebben in huis een "probleem" 4 tv's (voortaans), beneden staat de "grote" tv en daar licht ook cabel (chello) kan het 3 tv's

betere vraag
    waar koop ik een goede versterker (in eindhoven)

2. vandenenkr

vandenenkr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die kun je bijna bij elke electronica zaak wel kopen volgens mij!!!

3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    of hele goede kabel kopen, maar ja dat zal wel geen optie zijn, want dan moet je overal kabel gaan trekken.....Ik heb vanaf beneden een kabel naar boven lopen van een meter of 20 en totaal geen signaal verlies.....ik heb er wel maar twee tv's op hangen....
    Let wel op met het plaatsen van een versterker.....deze moet geplaatst worden waar het signaal nog goed is, anders ga je ruis versterken

4. vandenenkr

vandenenkr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wilde ik ook nog zeggen, kun je beter dat app plaatsen waar ie net uit de muur komt, is het signaal het sterkst!!

5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    het nadeel hiervan is dat de kans aanwezig is dat de tv in de huiskamer een te sterk signaal krijgt en dat kan ook gaan storen. Ik weet niet hoe het opgesplitst is, maar ik zou de tv beneden gewoon direkt aansluiten (zonder versterker) en de versterker op de kabel plaatsen die naar boven gaat....

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu de JVC gekocht. Er zitten 3 scart aansluitingen op. Scart 1 ondersteunt RGB. Scart 2 is in- en uitgang, ondersteunt S-Video. Scart 3 voor overige apparaten. De 2e scart aansluiting kan ik instellen als uitgang voor het signaal van TV of van de andere scarts.

Ik heb nu mn xbox op scart 1. In scart 2 zit een scartblok met (stereo) tulpjes naar mn versterker. Ik kan op de tv instellen welk geluid ik over mijn versterker wil laten horen. Op deze manier kan ik dus gelukkig gewoon een advanced scartkabel gebruiken voor mn xbox 3-)

Nu zit ik alleen met een probleem als ik een RGB of S-Video signaal wil hebben van mijn (nog aan te schaffen) DVD speler |:- :'-(

Deel Deze Pagina