Hij was vet, wel kut voor Turtle. 'T is een fictional character natuurlijk, maar je gaat meeleven. Matt Damon was wel komisch en Ari met een paintball gun was helemaal weer koning.
Dat had ik dus ook! Spoiler Wel heerlijk dat Eric en Sloan zijn verloofd! Ze zag er echt waanzinnig lekker uit op het einde! Begin nu maar weer van voor af aan denk ik, totdat het nieuwe seizoen weer begint!
Ik denk dat dit seizoen vooral verpest is door die chick van E.. Plus, ik heb geen idee welke film Vincent nu gaat opnemen in Italië.. Ik dacht dat de rest van de wereld trouwens al bij seizoen 7 was ofzo, maar ik heb dus net de laatste bestaande aflevering gekeken, fijn Maar op zoek naar een nieuwe verslaving, de komende 9 maanden.
Heb je niet zitten opletten, Darabont zelf kwam nog even langs met zijn "Think Like Clint" petje om het te zeggen: The Great Gatsby.
Dat petje heb ik wel gezien En nu je het zegt, weet ik het ook weer 't Probleem is, ik heb niet zo'n snelle computer, en als ik filmpjes kijk, of ik ze nou stream of download, af en toe stottert het beeld/geluid een beetje, waardoor ik dingen mis.. In seizoen 1 van Scrubs (wat ik hiervoor keek) ging ik nog wel eens terug, om te kijken wat er gezegd werd, maar na een tijdje werd ik dat ook zat
Vince is in Italië om een film te maken over Enzo Ferrari. The Great gatsby was de film die hij heeft gemaakt tussen seizoen 5 en 6
Zit nu in seizoen 3, episode 13. Spoiler Vind die nieuwe agent maar niks, hoop dat ze snel weer terug gaan naar Ari!
Sniff..duurt nog zolang voordat er nieuwe episodes komen. Hoelang nog? 9 maanden ofzo? Daarom ben ik altijd zo blij als ik heel laat een serie ontdek. Dan kan je gewoon kijken wanneer je zin hebt. Dus ik ga weer lekker Scrubs kijken.
Ik ben nu begonnen aan seizoen 1 en ik heb net aflevering 3 gekeken. Echt geweldig Echt hardop gelachen.
Ja echt een personage die je moet liggen denk ik. Vond zijn personage wel erg goed werken binnen de serie. Ik wil weer nieuwe episodes. Iemand die uit zijn hoofd weet in welke episode ze allemaal stoned worden? (Sorry DD)
Zat er in de movie trailer van Medillin niet ook een stukje met Johnny Drama? Dat ie een of andere guerilla kerel was die schreeuwde om aan te vallen o.i.d. Ik ging stuk toen ik dat zag.