Pff eigenlijk is dit helemaal geen goede serie voor mij, ik word alleen maar jaloers dat hun geen fuck doen en elke aflevering een nieuwe auto kopen
Kan jij ook. Ze leasen auto's en kopen het niet. Lease een auto met maand contract en dan kun je er na een andere auto leasen om in te rijden.
Jezus fucking christus is dit een andere schrijver ofzo? De 3e had ook al een kuteinde. De afleveringen zijn aardig goed, maar wát een kuteindes.
Volgende aflevering weer een kut einde. EDIT: FUCK! Alweer zo'n tering einde bij de volgende! Ik hou echt niet van die halfbakken cliffhangers he. EDIT2: Hehe eindelijk 1 met een fatsoenlijk einde. EDIT3: Neeee weer een slecht cliffhanger EDIT4: FUCK YEAH! Aflevering S03E09 was geweldig! Prachtig einde. Drama slaat gewoon de eerste kerel die hij ziet die moeilijk doet op zn bek als ie binnen komt lopen
Is er ook een seizoen 6? Dat moet wel! Wat een zielig einde had seizoen 5 EDIT: Ah idd. Die ga ik ook helemaal kijken Deze show mag nooit stoppen
Haha, klote he! Ik ben ondertussen al voor de 3e keer opnieuw begonnen met kijken, maar het blijft ontzettend tof!