Ja, die is zeker lekker. Goede tip nog voor de Entourage-kijkers, check ook eens How To Make It In America. De producers zijn hetzelfde als die van Entourage, wat ook wel een beetje te zien is. Soort van funfact is dat Kid Cudi o.a. een (bij)rolletje heeft. Ook een vette opening themesong: [yt]cvfIGPiZL-g[/yt] Gebruik van muziek door de afleveringen is net als bij Entourage ook weer over het algemeen lekkere HipHop.
Laat ik dit topic is even een bump geven. [yt]W5jhrA7VRmc[/yt] 27 juni is season premiere. IK KAN NIET WACHTEN GEK!
Ben benieuwd, vond seizoen 6 echt zwaar zuigen met dat irritante jaloerse anorexia kutkind van Eric...
in de afgelopen maanden heel Entourage gekeken, echt een top serie! Ben benieuwd naar seizoen 7. Vond seizoen 6 zo slecht nog niet. Met name de laatste aflevering was echt geniaal. Met Ari die met die paintball gun het kantoor in stormde, heerlijk!
Mijn favoriete private torrent site heeft onlangs de mogenlijk ingevoerd om requests te plaatsen (voor donateurs only) en de eerste request die ik geplaatst heb...was Entourage S01-S06 ! Serie stond namelijk al een hele tijd op mn to-watch-list, maar kon maar geen goede torrents vinden of had er geen tijd voor! Nu dus in bezit van ale seizoenen tot nu toe, dus ga er binnenkort aan beginnen! Eerste afleveringen overigens al gezien en die vond ik nog niet heel erg geweldig, maar dat is vaker bij series dus ik kijk gewoon verder !
Gelukkig zien we die niet meer terug Tenminste daar hoop ik op! Ben zelf weer begonnen met alle afleveringen kijken, ook al heb ik de hele serie al 3 keer gezien! Het blijft gewoon top en ik kijk ook echt uit naar het nieuwe seizoen!\o/
Ik heb dit echt nog nooit gehad bij een serie, dat ik al zo lang op een nieuwe aflevering zit te wachten, en er echt naar toe leef zowat xD Trouwens,, Het heeft echt bijna een jaar geduurd toch, sinds de laatste aflevering?
Hmm, vroeg me altijd af waarom CMC is gestopt met het uitzenden van Entourage. Ze waren pas bij seizoen 3 dacht ik. Daarna de serie een beetje vergeten, maar denk dat ik het nu gewoon ga downloaden want het was zeker vet.
Dit wordt waarschijnlijk wel het laatste echte seizoen. Voor volgend jaar hebben ze nog een seizoen met 6 afleveringen (of seizoen 8 of seizoen 7 deel 2) en dan sluiten ze het af met een film
Ik denk dat ik wacht tot dit seizoen is afgelopen. Geeft me mooi de tijd om het voorgaand seizoen(miss wel alle seizoenen) weer ff te kijken om weer ff in het verhaal te komen. Ook kan ik het nieuwe seizoen dan in één ruk doorkijken. Dat steeds een week moeten wachten op een neiuwe aflevering en dat vind ik echt verschrikkelijk. Zeker met zo'n serie als Entourage gezien die regelmatig met een gigantische cliffhanger eindigen.
Tja, cliffhangers. Weet niet of het nou echt zó serieus bestempeld kan worden, 't blijft immers een luchtige serie over een groep verwende nesten in Hollywood. Ze bevinden zich niet op een vreemd eiland met rare rookmonsters en mysterieuze bunkers of dergelijk.