Agree. Niet één van de betere maar verder wel aardig. Spoiler Denk dat Turtle nog wel flink wat gezeik gaat krijgen met die meid die bij 'm werkte. Verder ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren met Sloan en E
Verwacht dan maar niet al te veel van S07E01. Is ze hooguit 1 minuut te zien Verder vond ik de aflevering ook niet echt boeiend maar je kon wel zien dan er een hoop dingen in het nieuwe seizoen zitten die wel boeiend kunnen zijn Spoiler (Turtles nieuwe baan, krijgt Drama zijn eigen serie etc)
Net de eerste aflevering gezien van het nieuwe seizoen, maar vond het niet echt speciaal. Wel tof dat het weer is begonnen!
Ik dacht ik ga het einde nog maar een keerjte kijken om het nummer te horen. Heb ik een versie die precies als de aftiteling begint stopt
Iig Gangstarr, zal straks even kijken welk nummer. Edit: Alstu: http://www.youtube.com/watch?v=3IoPeNC4k_0
Dat is voor mij echt een groot pluspunt van Entourage, gewoon goede muziek! En niet alleen van die commerciele nummertjes, ging helemaal stuk toen ik J Dilla ineens hoorde. Sowieso echt een geweldige serie!