1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Entourage

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Pascal, 8 aug 2009.

1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Niet echt gelukt, ofwel? :+

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :+

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja heerlijk toen ik Won't Do hoorde terwijl je Turtle high zat te worden. Hetzelfde heb je ook bij How To Make It In America. Lekker veel goede hiphop. :)

4. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1e aflevering was goed, vooral Ari die ff flink beet werd genomen door Nick :p

2e ep komt pas de 12e of nie ?

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk! Die scene!
    Maar goed, waar gaat How to make it in America over?

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff van wiki gehaald:

"How to Make It in America follows two enterprising twenty-somethings hustling their way through New York City's fashion scene, determined to achieve their version of the American Dream. Trying to make a name for themselves in the city's competitive fashion scene, Ben Epstein and his friend and business partner Cam Calderon use their street knowledge and connections to make their way up. With the help of their well-connected friend Domingo and Cam's cousin Rene, who has ambitions of his own—a new energy drink called Rasta-Monsta—the burgeoning entrepreneurs set out to make it big. The season 1 finale premiered on April 4, 2010."

Ik vind het een goede serie, lekker in de stijl van entourage :)

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jup. Nog een quote van mezelf uit dit topic:

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ziet er wel tof uit. Maar ik intereseer me zoveel meer in de filmwereld dan in de "fashion-industry", maar ik zou het een kans geven ;).

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  10. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ah. Desnoch, vrij kort ;)

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    zo in vrij korte tijd alle 6 seizoenen gezien
    wat een heerlijke serie

klein vraagje: speelt die Ari Gold ook eigenlijk nog een soort gelijke rol in sommige films? zeker alleen kleine rolletjes zo nu en dan?
    http://www.imdb.com/name/nm0005315/

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Heb net de nieuwe aflevering gezien. Vet! Ik vind dat kapsel gewoon goed hoor? :confused:

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Én wat is Jerry Jones toch weer een rasechte texaan zeg:+

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik heb hem anders geen Cowboy Hoed en een Pistool in elke hand zien dragen :+

16. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als Cassavetes re-shoots wil schieten zal Vince's kapsel een probleem vormen.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Ja weet ik maar GG had het over 'geen pan' (wat wel iets zal betekenen als "het ziet er niet uit") en ik bedoelde dat ik het er gewoon goed uit vind zien.

Maarre dit was ik ff vergeten uit het vorige seizoen: Wat voor bedrijf is dat nou precies wat Turtle heeft? Die vrouwen zijn gewoon taxichauffeurs in dure auto's of wat? En hoe is ie aan dat geld gekomen?

EDIT: Op welke dag komt de nieuwe aflevering eigenlijk altijd online?

Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Meende dat hij het bedrijf LimHo's (oid) wilde noemen maar uit de laatste aflevering is wel gebleken dat het puur om gaat om opgehaald te worden door een lekker wijf (dus geen sex met ze) Neem aan dat hij het geld van Vince heeft al heeft Ari ook gezegd dat als Turtle een goed business plan heeft dat hij daar ook wel in wil investeren.

Afleveringen zijn op zondag in de US dus voor ons maandag ochtend te vinden op internet

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Heb net de nieuwe aflevering gezien. Wel leuk. Alleen zou ik er liever nog 10 zien. :+

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind dit seizoen tot nu toe maar tegenvallen. De 1e aflevering vond ik nog wel leuk, de 2e was al minder en deze vond ik helemaal niets aan! Misschien komt dat omdat ik een week moet wachten op de volgende aflevering en ik hiervoor alle seizoenen aan een stuk door kon kijken.

Deel Deze Pagina