Entourage is zo'n serie die in mijn ogen nog wel een paar seizoenen door kan gaan omdat het toch altijd een constante kwaliteit heeft.
Mwa, ik moet zeggen dat het niet meer zo spannend/boeiend/sfeervol als de eerste paar seizoenen is. Tuurlijk is het nog wel een erg leuke serie, alleen ik vind het niet echt meer het niveau hebben van eerst. Misschien komt het omdat ze én een beetje in herhaling vallen, maar ze proberen ook te hard vernieuwing in het verhaal te brengen. Zo vind ik de dat hele NFL team voor Ari een beetje vergezocht(Ookal is er momenteel echt spraken van een team naar LA brengen). Zou het natuurlijk leuk vinden dat ze het nog een paar jaar doortrekken, alleen ik ben ook niet heel erg getreurd dat het nog maar anderhalf seizoen zal lopen.
Vind alles gewoon heerlijk over de top. Kijkt heerlijk weg. Na het werk direct downloaden en kijken. Is het Sloan-gehalte in deze aflevering weer goed?
Ja, ziek einde. Benieuwd hoe dit verder gaat. Kut dat ze gaan stoppen, nergens voor nodig. Ik had pas geleden nog ergens een interview gelezen met ik dacht Vince (naam acteur weet ik zo snel niet) waarin hij aangaf dat hij het ook echt een serie vindt die nog jaren kan doorgaan. Erg jammer dat ze ermee stoppen.
Doet Entourage wel vaker . Vond het wel een aardige aflevering, niet veel gelachen, maar het plot gaat iig met een flink tempo door!