ik volgde entourage op comedy central maar ze zenden het opeens niet meer uit. Het was midden in een seizoen
Gebeurd vet vaak op CC.. Vertik het ook om een serie vast te gaan volgen daar. Als daar iets nieuws komt, wat ik nice vind, ga ik de Internetz wel op om 't te kijken. Scheelt een hoop gezeik Ben nu weer opnieuw begonnen overigens, alweer bij seizoen drie, heb alleen S03 Deel 2 niet origineel, dus doe ik expres wat langzamer met de eerste helft, zodat ik die nog gewoon chill op m'n Tv kan kijken vanuit m'n bed, en tegen die tijd misschien deel 2 gevonden heb.. Offline stores hebben 'm niet meer in ieder geval
Heb hem pas nog gewoon bij de FRS zien liggen in Alphen a/d Rijn zien liggen. Het is zo jammer dat het zo verrekte duur is om alles origineel te kopen, anders had ik ook al alle seizoenen thuis liggen in plaats van 1 seizoen
Ik mis nu alleen die Deel2 dus nog.. Maar ik heb de mazzel dat ik bij mijn oude FRS waar ik gewerkt heb wel nog korting krijg, dus heb ik ze behoorlijk voordelig in huis kunnen halen, aangezien ik ze net ging kopen op het moment dat er een actie was dat je de 2e voor de halve prijs kreeg Maar een paar maanden terug was alles uit de winkels gehaald. In meerdere steden bij zowel de FRS als de V&D geweest (Ik werk bij V&D, dus heb ik daar korting, dus kijk ik tegenwoordig bij de DVD afdeling van de V&D, haha ), en daar was 'ie dus niet meer te vinden. Denk dat ik 'm zo nog wel ga bestellen
Entourage Seizoen 8 Promo! http://vimeo.com/24079695 24 july premiere! Ik kan nu al niet wachten gek. xD
Volgende week zondag.. Net de tribute aflevering gezien (makkelijk te vinden op een zekere piratenbay, waar je trouwens ook hele goede games kunt vinden) waar verder niets nieuws te vinden is maar wel leuk om iedereen te zien praten over de serie. Ikzelf vind dat seizoen 6 waar eric opeens iets kreeg met een zeer irritante anorexia chick en Arie te overduidelijk op de voorgrond geduwd werd, de serie gekilled heeft, maar ben benieuwd wat seizoen 8 brengt..
Zelf vond ik seizoen 7 waardeloos. Het werd wat beter toen ik de afleveringen allemaal achter elkaar keek, maar nog steeds het slechtste seizoen. Heb er wel verdomd veel zin in, helaas kan ik de eerste 2 afleveringen niet zo snel kijken omdat ik op vakantie ben.
Heerlijk dat het weer bijna gaat beginnen. Erg jammer dat het het laatste seizoen is. Die Tribute aflevering was wel geinig om te zien.
Ik kan wel janken dat dit het laatste seizoen gaat worden xD Wat een geweldige en verslavende serie, ik zal iets moeten vinden om entourage te vervangen maar zal gaat niet makkelijk zijn.
Seizoen 7 waardeloos Hoosie? Ik vind het echt geweldig hoe ze al vanaf aflevering 1 toewerken naar de aftakeling van Vince. Persoonlijk vind ik seizoen 4 veel slechter, met de nasleep van Medellin. Daar moet ik mezelf echt doorheen worstelen om de serie door te kijken. Ben daar nu dus ook, nog even snel de hele serie er door heen rammen voordat ik met seizoen acht kan beginnen. Vind het ergens ook wel jammer dat Vinnie afgekickt is.. Ben wel heel benieuwd hoe ze dat uit gaan werken.
Seizoen 7 is echt heel slecht ja. Zo voorspelbaar en ook gewoon zeer matig uitgewerkt. De serie moet vooral niet te serieus worden, want dan gaan de beperkingen van de acteurs en schrijver je tegenstaan. Bij mij in ieder geval wel.
Ben nu ook weer verder gegaan. Volgde het eerst op CMC, die zijn gestopt ergens na seizoen 3 dus heb alles vanaf 4 gedownload. S4 was gelijk al een ijzersterk seizoen vond ik, nu in S5. Begon wat minder, maar ep5 vond ik dan weer hilarisch. Dat ze die mushrooms gaan eten. Ari & Lloyd.