Ondanks dat ik het zag aankomen, dat einde, was het wel heel abrupt. Begint nu wel lekker los te komen. Maar voor een 6ep seizoen te traag. Er is veel te veel uit te leggen. Dus ik ga er vanuit dat Ep6 een iets langere aflevering is..... Van 2 uur. Voor minder doe ik het niet. Ik ga niet willen wachten op die film. Ik wil dat over drie weken er gewoon een film online staat. En de week er op de volgende. En de week er op de laatste (Daar had Jerry Ferrara het laatst over op Twitter, dat er een kans is dat er 3(!) films komen.) en de week er na de DVD's van Seizoen 7 & 8, en de films bij de FRS. *kruipt terug naar droomwereldje.
Spoiler An all addict production! EDIT: Holy shit! Wat een ontzettend vette aflevering! Het einde was ook echt vet. Ik ben ook blij dat de afleveringen steeds langer duren.
Toffe eps tot nu toe! Maar komt die intro tune jullie onderhand (beter gezegd vanaf s01e03 ) ook zo gigantisch de keel uit?
Normaal vin ik ze altijd wel vet. Scrubs, two and a halfmen vind ik vet maar die van entourage vind ik suuuuper irritant. Die van community ook!
Die van Scrubs is ook maar 10 sec. Bij Entourage weet ik precies hoe ver ik moet skippen na al die Seizoenen.
This show is still dope as FUCK. Maar echt, hoe vetjes was deze episode weer. Good for Ari maar Drama wordt weer standaard aan alle kanten genaaid en tsja dat einde. Woot. En idd, intro skippen tot oooh, yeaaaaah.
Ik begin me wel steeds meer te irriteren aan die gasten. Arrogant zooitje. Eerst viel me dat eerlijk gezegd niet zo op. Maar ik heb begrepen dat het bijna afgelopen is, dus ik kijk het nog wel af. De laatste afleveringen waren ook wel oke.