Ik vond seizoen 6 onwijs tegenvallen, met die vreselijk irritante anorexia chick van eric en Ari die opeens superzoet en lief doet tegen iedereen..
Het was het seizoen dat hij opeens voor zowel turtle als drama alle tijd had en hun wilde helpen, ik vond dat nogal fake overkomen
Oops de quote was volgens mij ook seizoen 5 :\ Daar stoorde ik me btw niet echt aan, hij is immers deel van 'the pack'
Ik weet niet wat jij alle tijd vind, maar als ik het me goed herinner dan hadden ze samen 1 meeting waarin ze hem moesten overtuigen? Vond zelf seizoen 7 verschrikkelijk slecht dus hield m'n hart vast voor dit seizoen. Maar tot nu toe is het weer goed
Preview voor aankomende Zondag! http://www.hbo.com/entourage/episodes/8/92-whiz-kid/video/preview-92?autoplay=true&cmpid=ABC124
Ik vond het ook jammer dat ie korter was dan vorige week. Dat was echt een veel beter aantal minuten. Anyways, wel een vette aflevering, maar ik zat niet zo op het puntje van mijn stoel als vorige week.
Oké die chick met die brede kaken is echt irritant. Is ook te overdreven 'intelligent' neergezet, voor de simpelste zinnen gebruikt ze de moeilijkste woorden. Vervelend. Hopelijk geen regular.
Voor de mensen die de serie graag origineel compleet willen hebben; Seizoen 7 is uit bij de FRS. 19,99 Dus die staat bij mij al weer te pronken naast de rest
Ik wacht wel tot er zo'n epic box komt met alle seizoenen (en het liefst ook de film). Is de film eigenlijk al definitief aangekondigd?
Snel voor school nog de nieuwe aflevering kijken! EDIT: Hmm, ik vond het maar een matige aflevering. Ik had er zoveel van verwacht na het zien van die preview de vorige week. Spoiler Over Johnny's Banana's: Ik denk dat die Dice er wel in zit, maar dat Phil doet zoals ie aan de telefoon zei, een replica van Drama inhuren, ipv Drama zelf. Phil belde immers Dice en niet Drama.