Saar was op het eiland veel leuker dan in die studio, zag er echt niet uit. En die Regina had een rare hippie doek ding aan, op het eiland was het stuk beter. Volgens jaar overslaag, bner onzin vondt ik nou niet zo leuk... met normale mensen komen er van die social outcasts en die zijn echt vet. Bjorn was zijn naam volgens mij
Ik zou het wel nice vinden als ze gewoon een keer 6 (of 4) korte proeven achter elkaar laten uitvoeren door de allerlaatste 2 en dan alleen stemmen als het eindigt in een tie. Jumpsuit.
Mijn ideale finale was een potje worstelen in een bad ofzo in bikini, alles toegestaan. Reken maar dat de topjes uit gingen Dan gaat het natuurlijk om Tatiana want Regina heeft alleen tepels.
Behoorlijk matig, toch is het de enige programma waarvoor ik mijn tv aan doe. Die Pfaff is wel een tweelingbroer van Dennis Bergkamp, en die Sylvia is niet helemaal 100%. Voor de rest matige leden, sowieso gaar die zogenaamde bekende mensen.
We zijn één aflevering onderweg en [spoiler1]gelijk wordt er een Nederlander(Sipke-Jan ook nog, schandalig) door een Belgs complotje weggestemd. Tragisch.[/spoiler1]
Ah, gaat het weer het zelfde? Vorig seizoen was dat ook al. Heb de aflevering nog niet gezien, maar er mag hier dus gespoiled worden? Dan blijf ik hier wel weg. Ging overigens over dat Spoiler wegstemmen door samenwerken van de Belgen, wat ik dus las toen er nog geen spoiler stond , niet over jou persoonlijk Shin David.
Ik zie liever onbekende mensen in dit programma. Die VIPs zijn vaak zo gemaakt en denken meer aan hun tv status. ik mis een Douwe
Spoiler Haha, die Sipke. Blij dat die er al meteen uit ligt (voor 2 weken iig). Wat was die vent irritant met z'n morele gedoe over rijst. Vooral toen werd gezegd dat iedereen op Loretta ging stemmen maar hij dat niet deed omdat hij het zielig vond om een meisje van 22 jaar in een grot te laten zitten..
Die Anna zei dus we gaan allemaal op Lauretta stemmen en heeft dus glashard gelogen terwijl het wss niet nodig was, kut belgen.
Haha, douwe was echt mijn held, net als een andere gozer, die ook sociaal gezien gehandicapt was, maar wel een echte survivalman, jammer dat ik ze naam niet meer ken, was volgens mij een belg, hij deed later nog een keer mee met alle winnaars volgens mij of speciale figuren. Maarja, van mij hoeven die wannabe net niet echte-bn'ers ook niet. Kende maar 1 BN'er, en dat wat noto bene Sipke Jan!
Haha, inderdaad, Bjorn, wat een held was dat. Gewoon eerlijke gozer, kon allerlei rare dingen in de natuur doen, was alleen echt slecht in communicatie. Bedankt voor het filmpje
Vorig jaar konden we naar Saar kijken, nu naar Do! Wat een mooie meid is dat toch! Verder zou ik me toch eens zo graag voor Expeditie Robinson opgeven!
Ha! Wat een mietjes. De grot heeft nu al 3 slachtoffers gemaakt. Eerst Sipke Jan, toen die belgische troela. En nu die grote beer die al begint te bibberen bij de gedachte en dus maar opgeeft. Beetje jammer dit.