De focus ligt ook veel minder op het survivalen lijkt het wel. Meer op die games tussendoor en de eindeloze ruzies. Jaren geleden werd uitgebreid gefilmd hoe ze een kamp gingen opbouwen, eten verzamelen etc. Toen kwamen de complotten ook pas tegen het einde van het seizoen. Nu worden er al op dag 1 groepjes gemaakt
Was alweer bijna vergeten dat vorige week de eerste aflevering was, dus vanochtend even teruggekeken. Op zich was het weer leuk, wel een paar aparte kandidaten, zoals die rare Paul Turner. Waren de zogenaamd bekende Nederlanders op ofzo? Die dude spreekt niet eens Nederlands. Vond het ook wel knap dat ik me bij de eerste aflevering al zat te ergeren aan die Belgen, die samenzweringen enzo. Waarom spelen ze het spel niet gewoon een keer eerlijk.
Het nieuwe seizoen alleen maar met Nederlanders. Gelukkig, ik was dat gezeur tussen die Belgen en Nederlanders wel een beetje zat.
Waarom nu weer bekende mensen? Seizoen 3 met die Belgische mijnwerker. Jezus, wat een baas zeg! Seizoen 1 of 2 met die belgische Kim, samen met die eveneens blonde medebelg, naam kwijt. Dat waren nog eens seizoenen. Te bedenken dat Head Ninja zich hiervoor had opgegeven en bij Take me Out beland.
Is dus weer begonnen? Wanneer zenden ze uit? Tof, wel weer zin in een nieuw seizoen Enige programma wat ik eigenlijk nog kijk als het komt.
29 augustus geloof ik. Vind het ook wel leuk om te kijken, laatst werden trouwens de BN'ers bekend die meedoen. Het blik c-sterren is weer opengetrokken, maar toch nog een paar wat 'bekende' namen.
Zitten zeker leuke namen tussen. Een van de weinige TV programma's die ik volg. Al mogen ze vanaf volgend jaar weer eens non BN'ers laten meedoen. Douwe voor de win!
Welke held is erop gekomen om Zimra Geurts mee te laten doen? Nu moet ik wel in ieder geval een poging wagen om het te volgen.
Zimra. Ik ga kijken. En waarom nu weer Sanne vogel? Die deed ook al mee met WIDM en daar had ze ook niets in te brengen (Ondanks dat ze verliezend finalist was)
Modderaflevering in eerste aflevering met Zimra, dan gaat ze eruit en hoef ik het niet meer te kijken.
Dus ook nog 2 mysterieuze kandidaten dit jaar. Ja, want dat was vorige keer ook zo'n succes met die Dennis. Het wordt wel een leuk seizoen denk ik.