Maxim is echt een aap, blij dat hij eruit was. Wel raar van Nienke, maja. Ben nu voor Sebastiaan en Suger, ook wel Dennis en John. Saar ook. Hm. Veel wel.
Die kale dikke Belg was toch een kettingroker? Snap niet hoe die het zo lang vol hield op een eiland. Ik word al chagrijnig als ik een halve dag zonder m'n sigaretten zit. Het zal me niet verbazen dat ie gewoon zit te roken wanneer er niet gefilmd wordt.
Ik snap hem ook niet. Ze hadden alle vier wel op dat andere eiland willen zitten. Hij doet net alsof hij het veel zwaarder heeft.
dennis - 1 john - 2 belgen - 1 Evi + 10 !! haha wat was zij goed tegen die zielige mannetjes lol @ driegesprek tussen Sugar - sugar en Sebastian ^^
Die bolle met ze baard had er allang uit moeten liggen. Wat erger ik me aan die vent. Zit er alleen nog in omdat die alleen maar kliekjes aan het vormen is. Met de indivudiele proeven ligt die er zo uit.
Wtf ben het nu aan het kijken en doei dennis en john. Wat een falers!! Vrouwen ER dit? Ben nu zwaar voor Sugar en Sebastiaan. GOO Wat een kut ER nu opeens. Of Saar moet ff naakt te zien zijn ofzo.
Dennis en John zijn de grootste falers van ER in de hele serie van alle seizoenen, wat een nukkels! Trieste figuren, terwijl ik Dennis altijd wel grappig vond, was dit echt een te simpel excuus om weg te gaan op hij gewoon niet meer trok.