Echt een nice episode ! Hoe sick als je zo'n dude als Mike Milligan tegen over je hebt. Die nooit meteen duidelijk zegt wat hij wil, maar met een hele omweg.
Heb de serie al een tijd klaar staan, maar nog niet aan begonnen. Vorige week eindelijk de film eens gezien. Best ok, maar niet super. Misschien iets te hoge verwachtingen van. Wel benieuwd naar de serie.
Wait wut? Er is al een tweede seizoen? Ik hou het niet meer bij door al die series waarvan ik op een volgend seizoen zit te wachten
Zo'n heerlijke serie. Vind dit seizoen spannender dan het eerste, al had het eerst seizoen meer charme (voor mij), omdat ik er toen misschien minder bekend mee was. Maar de sfeer is heerlijk en de cinematografie is om je vingers bij af te likken. Lang geleden dat ik elke week weer meteen de nieuwe Ep ga kijken zodra die uit is!
Vind seizoen nog beter dan 1. Kan elke keer niet wachten op een nieuwe aflevering. Beste serie in tijden.
Wie waren die gasten in het begin Spoiler die werden vermoord? -door die glazenwassers -door kabeltje gewurgd? En was er eigenlijk iets bekend over die undertaker?
Spoiler Wat andere families die met die gasten uit Kansas samenwerken en die gast in die bar die gekilled werd was een andere familie die samen met de Gerhart familie samenwerkt.
Gister eerste ep gezien en beviel me wel. Nog geen idee wat ik van de rest van het seizoen moet verwachten.