Same here, zelfde met Better Call Saul en Silicon Valley. Geen zin om elke keer een week te wachten, zo kom ik niet goed in het verhaal.
Vond seizoen 1 en 2 echt bizar goed. Dat hele stijltje en sfeertje en de droge humor zijn helemaal mijn ding. Moet nog beginnen aan seizoen 3.
Ik vind seizoen 3 ook gewoon weer zo goed. Nog 2 te gaan en nog geen idee wat er nog gaat gebeuren. Ook mooi dat de topcast niet vanwege de namen er staan maar er echt inpassen.
Seizoen vier is inmiddels begonnen, helaas niet op Netflix. Las dat het binnenkort op Videoland te zien is.. Maar eens een proefperiode aanschaffen dan.
Eerste 4 episodes poosje geleden op Canvas gekeken, maar was serieus underwhelmed. Eigenlijk alles was een stuk minder goed dan de eerste 3 seizoenen. Cinematography, muziek, locaties, cast, etc. De insteek van het verhaal was dan nog wel interessant (vrede door een kind bij je vijand te droppen), maar had na die 4 episodes weinig behoefte meer om er verder mee te gaan. Aflevering 5 + 6 gemist en aangezien het verder nergens echt terug te kijken is denk ik dat het hier dus ook bij blijft. Meerdere acteurs trouwens echt slecht, helaas. Lijkt wel of de helft het serieus nam, terwijl anderen (de 2 Italiaanse broers en de gekke zuster) het zwaar op het over-acting gooiden. Daarnaast nog wat kots en schijt humor, en het was echt ondermaats allemaal.
Ja, zo goed als de eerste drie seizoenen was het echt niet. Ik had ‘m ook in delen bekeken, weinig spannends. Afgelopen weekend de film voor het eerst gezien, dat is wel geniaal. Ook als je de serie al gezien hebt.
Film zag ik een paar maanden geleden voor het eerst en idd prima. Qua kwaliteit, sfeer, characters, uitstraling, etc gewoon erg gelijk aan de serie.
Wtf waarom ben ik hier nu pas aan begonnen. Net season 1 afgekeken, wat een geniale serie. 2&3 net zo sterk?