Ik zag stukjes van Flash Forward en dit leek me eindelijk weer een serie die ik echt moet gaan volgen! Maar.. lees ik nou hierboven dat ze er al mee gekapt zijn??
Weet niet welke serie jij hebt gekeken, maar in de laatste aflevering laten ze een "Huge gap" hoor. Ik had inderdaad ook begrepen van een vriend dat er eigenlijk nog een seizoen achter hoort, maar ja. Snap niet hoe je niet kan zien dat er een open einde is. Het begint letterlijk opnieuw. Een nieuwe Flash Forward is het einde, dat kan toch niet Verder geweldige serie. Jammer van het open einde en ik vond ook dat het langzaam op gang kwam, maar daar was niet iedereen het mee eens
Zie nu de eerste afleveringen op TV. Wat ik me meteen al afvraag, waarom proberen ze de toekomst niet te veranderen?
Hee die Chinees van Harold&Kumar, Off Centre en American Pie speelt erin.. Kan je toch niet serieus meer nemen
Klopt, maar ik begrijp die jongen wel. Als acteur wil je niet alleen maar comedy doen. Hij heeft ook in de startrek film gespeelt. Als Chau was ie een held! Off Centre zou ik stuk saaier zijn geweest zonder hem.
Je moet ook geen Off Centre afleveringen gaan kijken terwijl je deze serie volgt. Dan gaat het inderdaad heel moeilijk worden om hem nog als geloofwaardig te zien. Als je een paar afleveringen gezien hebt dan ben je wel gewend aan deze serieuze rol van hem, die hij ook nog eens aardig invult.
Zojuist de laatste aflevering gezien. Toffe serie. Jammer dat er geen tweede seizoen komt, beetje open einde.