[TV] Friends

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 11 dec 2012.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Haha ja dat heb ik ook supervaak. Bijna elke aflevering wel een keer. Met HIMYM heb ik dat sinds het eerste seizoen al niet meer ongeveer. S09E09 is trouwens de enige aflevering die ik al van tevoren gezien heb. Die stonds (24-10-2012) op in het vliegtuig terug van Barcelona. En ik had toch niets anders te doen dus ik dag wtf, waarom niet. Daarvoor heb ik Friends mijn hele leven weg gezapped, omdat ik dacht dat het lame was.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rare jongen. :+

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat idee kreeg ik vroeger een keer, toen ik klein was. En daar nooit meer aan getwijfeld eigenlijk, tot voorkort. :+ Maarja toen keek ik ook nog Dragonball Z, Pokémon en Chin Chan en nog geen sitcoms enzo.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is mijn favoriete episode.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Inderdaad, ik heb hier ook het gevoel dat de cast het zelf ook leuk en grappig vind. Had ik bij seizoen 1 van HIMYM ook, daarna niet meer. Of het er nu bij hoort of niet, het is gewoon leuk als je ze zelf ook ziet lachen. :D

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet eens de bloopers kijken op YT. Geniaal is dat. Ze improviseren heel veel. Zeker Chandler.

Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Ha, ga ik doen.

Ik moet nu al glimlachen als ik aan Marcel denk, haha 8)

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Dat Matt zijn nek breekt achter die bank in Central Perk en dat bij take 4 Matthew expres valt :lol: Ik heb die bloopers al zo vaak gezien inmiddels en ze blijven briljant (Sex face, pivot, Lisa die als figurant mee doet aan de show van Matt enz. _O_).

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Ik doe dat wel als ik alles gezien heb. Vind het iig altijd leuk als je een acteur ziet lachen en dat je dan gewoon weet (of denkt te weten) dat er iets niet goed ging of dat het gewoon zo grappig is dat ze hun glimlach niet kunnen verbergen, maar dat ze toch gewoon door gaan. :D

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Seizoen 1 was echt geweldig. Ik hou van Friends, maar wat een kut einde hé. Jeez.

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Wow, HIMYM lijkt echt heel veel op Friends. Phoebe wiens vader ook een random persoon lijkt te zijn en wie ze niet durft te ontmoeten net als Barney. En de pro/con list. Het enige verschil is dat er geen flashbacks enzovoort zijn.

Verder is het trouwens echt genieten, ik lig nog steeds dubbel. Als Chandler en Joey gaan baby sitten. Of als Chandler die chick gaat versieren die Bob probeert te bellen 8)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Heb gisteren de season finale van S09 gezien, things are getting complicated!

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Episodes vliegen er door heen of niet? :+

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Haha ja dat moet ook, dit is de leukste serie die ik in tijden gezien heb. Iig een stuk leuker dan Community. :p En HIMYM ben ik echt meer dan beu nu. Maar stel ik heb als ik s10 af heb gekeken er toch ongeveer 2,5 maand over gedaan om alles te kijken. Dat valt nog wel mee dan. Dat is niet meer dan een uur per dag. Toen ik Chuck keek had ik in 10 dagen 50 uur Chuck gekeken ofzo. :+

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Haha, nee ik ken je gevoel. Ik ben pas halverwege seizoen 2, maar kijk ook elke dag nog even een paar episodes 's avonds. Gelukkig heb ik nog even te gaan, want vind het ook echt een van de leukste series. Al kan ik dan ook niet wachten op Community! :D

HIMYM vind ik nu wel wat minder worden, nu ik weet dat het al is eerder is gedaan. De eerste seizoenen waren tenminste nog leuk.

Benieuwd hoe Friends in de latere seizoenen wordt.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Het wordt ook wel wat meer "drama", als in "relatie shit", maar veel minder storend dan in HIMYM. In HIMYM neemt het echt de serie over en staat drama boven comedy. In Friends blijft humor altijd de overhand houden. Het komt misschien omdat ik alles achter elkaar kijk, dan zijn series altijd leuker vind ik, maar Friends blijft gewoon leuk, ook in de latere seizoenen. Terwijl HIMYM al na een seizoen of 5 begon af te takelen en het nu gewoon om te janken is.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Mja, wat karakter ontwikkeling is niet verkeerd natuurlijk. Misschien dat het er ook wel aan ligt dat de eerste seizoenen van HIMYM ze echt nog de domme jonkies zijn die drinken en domme dingen doen. Bij Friends is het veel minder 'feest', dan is de ontwikkeling ook veel minder erg.

Bij HIMYM mis je gewoon Barney en Ted die dronken word door shots, omdat Carl een vampier is :D

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Ja idd. Scheelt ook dat ze in Friends in een koffiebar hangen en in HIMYM in een bar. Wat ik wel grappig vond in HIMYM is die keer dat ze in een koffiebar waren en zeiden "Hanging out at a bar is way more fun than hanging out at a coffee place!". Dat was ook echt een geniale aflevering. Swarley. :D

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    "Hey, there's a call for Swarls Barkley. Swarls Barkley?"

E: S02E14 _O_, wat een geweldige afsluiting. Ik hou van Friends! :D

Laatst bewerkt: 16 jan 2013
  20. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb HIMYM binnen een maand gekeken en ik vond het ook echt leuk. Maar nu bij Friends kijk ik vaak maar 2/3 afleveringen per dag. Ik vind de serie tot nu toe (begin season 4) toch echt beter dan HIMYM, maar ik ben nu weer meer begonnen met gamen en shit. Terwijl ik dit tijdens het kijken van HIMYM helemaal niet heb gedaan.

Deel Deze Pagina