Het verschil is dat Friends stopt op een (van vele) hoogtepunt(en), waardoor je denkt van: 'Ah, ik wil meer zien' En bij HIMYM heb ik nu meer iets van: 'nou, kom maar op met dat einde"
Nou, dat was het. 10 jaar Friends in 2 maanden. Zeker (verreweg) de beste sitcom die ik gezien heb. Zeepsop, lees dit niet (en alle andere mensen die de laatste aflevering nog niet hebben gezien of niet willen zien om een of andere duistere reden): Spoiler Ik ben trouwens wel zeer blij dat het toch nog goed is afgelopen met Ross en Rachel. Dat was wel een beetje waar de serie om draaide. Als dat niet was had ik zeker iets kapot gemaakt. Maar goed, dat hadden ze ook echt niet kunnen maken.
Heb je alleen de laatste aflevering niet gezien? Dan raad ik je toch echt aan om hem te kijken. Ik had iig een beter gevoel na de series finale dan na de een-na-laatste aflevering, toen was alles gewoon kut. Bovendien, het einde is echt goed. Het voelt niet echt als een einde, maar gewoon alsof er weer een nieuw hoofdstuk van de serie begint (alleen wordt dat niet uitgezonden ).
Jij hebt het evenveel "afgesloten" als ik hoor, als je de laatste aflevering nooit zult gaan kijken. Alleen heb ik een leuke einde gehad en jij een kut einde.
HAHAAAAAHAHAHAHAHHAHHAAA Ik kijk niet full-time. Straks als ik weer naar school heb ik weer extra tijd
Ja ik heb daarover gelezen, maar ik lees dat dat geen goede serie is. Het belangrijkste daarvan is nog wel, lijkt me, is dat Joey heel erg verandert. Hij wordt blijkbaar een verlegen man (wtf ) die niet aan werk kan komen.
Het is ook een vreselijke serie. En Joey is ook Joey niet meer. Dat is hetzelfde als zeggen dat er een serie is gemaakt over Ross in het leger.