[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn excuses als ik een eerderlopende Friends thread over het hoofd zie... ;)


    Sinds vorige week is Yorin begonnen met het uitzenden van het laatste Friends seizoen en ik vond deze tweede aflevering echt weer super! De manier zoals Ross zich gedroeg en natuurlijk Monica en Chandler op visite. Met name deze quote van Monica: "I think I just had a tiny orgasm!" Geweldig!

    Jammer dat de serie in Amerika al afgelopen is, maar ik denk dat Friends de beste humor serie ooit gemaakt is!
     
  2. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    gemist :mad: GVD
     
  3. OddGirl

    OddGirl I'm Odd

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt een super serie, moet nog steeds de dvd box in huis halen _O_ :D

    En hoe Ross ook dronken speelde, had het niet beter gekund O-)
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    hij was idd weer erg vet, en vind het aan de ene kant echt k*t dat ie stopt maar snap het erg goed, ook deze aflevering is om de een of andere manier toch weer aardig standaart, het is nog wel erg leuk om te zien hoor maar het is ondertussen gewoon wel genoeg geweest...
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Friends is een van de weinige series waarbij ik echt moet lachen :D Vandaag ook weer een meesterlijke aflevering, met idd Ross die dronken was. Toch wel een beetje zielig voor um.... :+
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    L for Love
    O for Owh Wauw _O_

    Fantastisch dat het weer begint.
     
  7. XeoN

    XeoN Guest

    Afentoe flauwe humor, maar afentoe ook echt grappig.;)
     
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik de vorige niet heb gezien en deze week maar 10min ofzo...

    Maar weet iemand of er nog een soort van ultiem dvd pack uitkomt met alle serien er in? Dat lijkt me echt cool om ze allemaal te hebben en dan later alles nog eens een keer te zien :D Net zoals (stukken kleiner, snap ik ook) the matrix trilogy en lord of the rings trilogy? Als een soort van Ultimate Grande Final pack!

    Ik heb helaas lang niet alle afleveringen gezien...vroeger kende ik het nog niet echt, en ik vergeet het vaak :'-( Dus daarom lijkt zo een pack mij echt uber cool, maar zal ook wel honderden euro's kosten.... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  9. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Ik vereer je voor deze thread _O_
    Humorke is Friends Fanboy :9 *wacht op 6 oktober tot de box van sezoen 10 uitkomt*
    Verder heb ik serie 1 tot 9 op dvd en allemaal al tenminste 3x gezien :+

    Deze serie heeft me veel geleerd in zowel levenswijsheid (merk je als je ze in volgorde enzow bekijkt) als humor _O_
     
  10. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ging helemaal stuk toen Chandler met die scoutboy stond te praten. 8)
     
  11. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Of met die handen van Ross, zo leuk gevonden _O_. Die padvinder was ook super
     
  12. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook gemist :eek: Vanavond laat herhaling :cool:
     
  13. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is laat? :p Misschien dat ik em ook nog ff kijk.... of dat ik em ff opneem...
     
  14. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Uurtje of 0.00 dacht ik, dus tot 0.30 :)
     
  15. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dan neem ik em wel op, ga me goede voornemen van redelijk op tijd naar bed gaan weg gooien :p Thnx anyway!
     
  16. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4

    das op NET 5 ... niet op Yorin ...

    toch?
     
  17. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Het mooie van Friends is gewoon dat het uitzonderlijk goed is geschreven. Elk personage is in de loop der jaren zover ontwikkeld en die personages zijn elk een eigen leven gaan leiden. Typerende eigenschappen en het vult elkaar allemaal zo mooi aan, super!

    Joey is echt mijn held, hij krijgt bovendien nog een eigen serie, een friends spin-off. Of die serie echt gelanceerd wordt is nog de vraag, de pilot is in ieder geval super leuk!
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de serie nooit echt gevolgd maar ik vond het wel altijd een leuke serie als ik hem zag. Dus nu heb ik het eerste seizoen op DVD aangeschaft. En die ben ik nu aan het kijken. Zo ga ik langzamerhand ieder seizoen aanschaffen en kijken. Tot nu toe heb ik in een paar dagen z'on 7 afleveringen gezien. En de humor is echt geweldig voor met Chandler en de droge Phoebe:). Die aflevering met die stroomstoring is bijvoorbeeld geweldig. Dat hij dan een bel wil blazen om indruk te maken op het model en dan spuugt hij hem uit :) . Of als Joey in dat toneelstuk dat liedje gaat zingen: Wat jij miste was een pikkie jalala:).

    Wat me trouwens wel is opgevallen is dat volgens mij niet alle seizoenen zijn uitgezonden op TV?
     
  19. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Is niet een vraag hoor, is een feit. Serie draait al in Amerika, eerste aflevering is iig al. Nu maar afwachten of het aanslaat.
     
  20. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ow ok... inmiddels is het een feit. :cool: Ik hoop ook dat het aanslaat, ik kan niet zonder Joey! :) Een show met Joey en Chandler samen was misschien ook wel leuk geweest maar je kunt niet alles hebben.
     

Deel Deze Pagina