1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Fringe

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Pascal, 25 feb 2012.

  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Afgelopen.. :'-( kut man...
     
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ziek voorspellende gave :+

    Wauw, wat een einde. Heel sjiek! Erg balen dat het nu voorbij is, maar de serie werd niet langdradig en daar hou ik van. Top!
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Fringe, wat een serie was dit. _O_ Ik ga het enorm missen maar eigenlijk was dit wel precies een goed moment (en een goede setting) om de serie te laten stoppen. Ik hoop dat er binnen niet al te lange tijd nog een weergaloze sci-fi serie terugkomt die het gat dat Fringe achterlaat kan opvullen.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik weet het niet. Seizoen 1, 2 en 3 waren imo allemaal even sterk en 4 was helemaal geweldig maar ik vond dit seizoen...eigenlijk maar meh...

    Op een gegeven moment kreeg je te horen dat er nog maar 2 afleveringen waren en toen had ik al iets van...oke... En het voelde aan het einde dan ook enorm afgeraffeld aan en wat een einde was het ook, hoe cliché en voorspelbaar wil je het hebben. Het was verre van de afsluiting waarop ik gehoopt had en het leek meer een spelletje waarin je alle videobanden moest vinden voor een achievement van 10G. Nee, ik ben eigenlijk best teleurgesteld na zo'n geweldige reeks van alle seizoenen.
     

Deel Deze Pagina