Wil je er dan ook boven zetten dat het een mogelijke spoiler voor volgende aflevering is? Ik verwachtte namelijk gewoon spoilers van de huidige aflevering.
Spoiler [yt]A4oQzTGTc_g&[/yt] Spoiler Ik las ergens, terecht, dat Mance misschien helemaal niet weet dat Jon de boel verraden heeft. Helpt ook wat.
Godverdomme, helemaal niet posten! 2 weken geleden ook al man. Ik hoef niet te weten wat er kan gebeuren in de volgende ep. Gewoon niks zeggen als het nog niet geweest is, ook niet in een spoiler.
Wat een boring kutaflevering. Die hele wall, Wildlings, Jon Sno en z'n dikke kornuit boeien me echt geen zak.
Beetje ongelukkig getimed omdat we willen zien hoe het afloopt met Tyrion. Verder vond ik het een geweldige aflevering.
Hoe kunnen mensen deze aflevering saai vinden? Spoiler Vond het wel een beetje raar dat er telkens maar kleine groepjes richting de wall renden, terwijl ze met een leger van 100.000 klaar staan?
Spoiler Misschien was het plan om te wachten totdat de gate open was? Je kan wel met 100.000 man proberen de muur op te klimmen maar dan zouden er teveel doden vallen. Verder vond ik het plan van de wildlings ook maar vaag.
Spoiler Ja maar dan alsnog kun je toch wel een paar keer 500 man richting de muur sturen? Heb je alsnog 95.000 man over voor de echte bestorming, telkens 30 man zoals dit schiet ook niet op.. Verder vroeg ik me af of die Janos Slynt (die kale tactisch onbenul/ex hoofd van de Kings landing guard) dood is op het eind? Die dus bij die wildling vriendin van samwell op de kamer zit.
Spoiler Maakt 470 extra man een verschil? Het is een suicide missie. Ook al kom je ooit boven, dan ben je te uitgeput om nog te vechten. Zoals ik het zie zijn de klimmers de afleiding.