1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :'-( Dit was écht heel mooi! _O_

    Ik heb het gevoel alsof heleboel verhaallijnen nu ten einde zijn en we beginnen met nieuwe verhalen. Echt fantastisch.

    En inderdaad, de muziek maakte het zoveel sterker deze aflevering.
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Gaat Arya nou naar Braavos? Ik dacht dat ze naar The Wall ging?
    Afijn, Valar Morghulis. :cool:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik moest echt lachen daar :lol: "nope, not gonna do this. I'm out" en dan zo droog naast die kist zitten :+
    Poeh echt wel _O_ Bij dat einde zat ik echt van "nooooooo, nu een jaar wachten" :'-(
    Nee,
    Braavos it is.



    Wat een fijne aflevering dit _O_
    Bran's verhaallijn lijkt eindelijk ook tof te gaan worden. Stannis stukje zat ik echt van "oh shit!"
    Ook eindelijk af van die klote Tywin. Zeker goed gespeeld, maar een hele smerige nare man. Die dood gaat door zijn eigen onvermogen om zijn kinderen te accepteren zoals ze zijn _O_ Wat is GoT toch een prachtige serie met betrekking tot relaties, goed en fout en moraal.

    Enige dat ik jammer vind is Khaleesi. Ze doet raar.
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Idd ik was in S02 en 3 helemaal voor Khaleesi (Nog steeds: deze scene _O_) maar ze begint ondertussen best irritant te worden.

    Verder, wát een epi :D
    Begon nogal saai en nergens echte shockers zoals de Red Wedding of S08 van dit seizoen, maar een hoop opbouw naar nieuwe verhalen inderdaad. Ik kan nu al niet meer wachten op Braavos!
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2014
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Helaas moet je toch echt flink wachten :+
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zo nasty ook dat hij eerst moet accepteren dat zijn zoon en dochter samen lekker aan het knallen zijn al die tijd om vervolgens dood te gaan door Tyrion. _O_

    Wel harde klap voor de Lannisters, gaat helemaal naar de tering daar. Vooral als Stannis ook nog even losgaat. Het opent weer allemaal nieuwe mogelijkheden. Dat Daeny maar even doodgaat door haar zwarte draakje.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik durf te wedden dat hij het nog steeds niet accepteerde hoor :+ Mensen noemen hem geniaal. Ik noem het een vader met een enorme bord voor zijn kop.

    Eigenlijk hetzelfde wat Dany nu doet met haar draakjes. Ze weet niet wat ze met haar 'kinderen' aan moet. Denk dat die beesten nu fucking pissed zijn en alles kapot gaan maken. Lekker voor d'r. }:]
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Misschien een excuus voor HBO om minder CGI te doen? :'-(
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Natuurlijk niet.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee,

    zeker niet gezien Brann's verhaal :confused:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ze doen dit seizoen best wel veel met CGI, en dat kost ook wat. Ik dacht even dat ze misschien ergens prioriteiten zouden stellen wat betreft de kosten van CGI. Een keer een documentaire gezien van Star Wars en daar legden ze toen uit dat het extreem duur kan worden.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tegenwoordig is cgi goedkoper dan echte sets
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nou, dan mag er van mij meer inkomen, als daarmee dan ook het verhaal van ... maar eens opschiet. :thumbs:
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dat heeft toch niks met CGI te maken man 8)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, maar die draken zijn wel bepalend voor haar verhaallijn. Er is los van die draken helemaal niet echt een echte lijn meer te trekken in haar verhaal. En met die draken zou ze sterker staan voor haar overige plannen. Nu krijg ik het gevoel dat haar verhaallijn nog wel 2 seizoenen kut kon zijn. :x
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2014
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yellow, waffel dicht met je spoilers.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Staat al in een tag! :x
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Epische ep _O_

    The Hound dood, vind ik alleen niet cool.
    WTF doet Stannis beyond the wall? Ben het ook helemaal kwijt waar die Bran eig mee bezig is, dus die shit vond ik het minste. Tyrion en Tywin was echt _O__O__O_ Verder een hoop afgesloten idd, en het schiet aardig op. Alleen die shit met Khaleesi is gewoon gloeiende kut aan het worden helaas. Waar is die andere gekke draak van dr? Zoek? Die draken moeten wel loco gaan.
     
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Wat betreft Stannis, zie 1 of 2 pagina's terug voor een aantal scènes die verklaren wat hij North of The Wall deed.
    En ja, de grootste en gemeenste draak was voor het laatst ergens boven een oceaan gesignaleerd of zo zeiden ze ;)

    Vond het een goede afsluiter van het seizoen, heeft veel dingen opgelost maar ook genoeg vragen gecreëerd om nieuwsgierig te zijn naar het volgende seizoen.

    Lijkt wel alsof alle boeklezers ontevreden zijn over de finale en zij die het boek niet hebben gelezen het juist awesome vonden :+
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mooi toch :p laat die boeken lekker links liggen. Krijgen we ook minder gezeik met spoilers
     

Deel Deze Pagina