Nog geen enkele trailer of wat dan ook van S5 gezien, en dat ben ik van plan zo te houden tot maandagavond CANT WAIT!
Damn for real? De trailers heb ik gezien, verder niet te veel. Maar kan ook niet wachten dayuuuuumn!!!
Er zijn een aantal mensen die de eerste vier afleveringen al hebben gezien, heb alle beschrijvingen inclusief spoilers daar al van gelezen. Als je bij bent met al het beschikbare boekmateriaal valt het wel mee met de spoilers.
Ik zou iedereen die de boeken gelezen heeft aanraden die spoilers te mijden als de pest Heb mezelf per ongeluk op reddit al gespoiled voor 1 grote afwijking van de boeken Niks meer kijken/lezen tot maandag
Shit, maandag al kijken. Laatste tijd is heel snel gegaan. Zondag avond even de hype erin krijgen met de trailers en dan los in S5. Zin an.
Bepaalde sites hebben een tijdje geleden als 4 episodes gekregen. Zag toen al reviews verschijnen. En die zijn gelekt zoals altijd. Zie het punt er niet van in eigenlijk.
Eerst maar ff een recap kijken oid want weet megod niet meer waar het over gaat..op een een of andere manier is GOT bij mij de enige serie waarbij ik geen idee meer heb waar het over gaat zodra een nieuw seizoen begint. Komt vast omdat er 30000 personages inzitten en die standaard elke aflv max 5 min in beeld komen.
Zoals eerder al besproken valt dat nu wel mee. De eerste seizoenen had ik dat ook maar eigenlijk sinds seizoen 3 en een bepaalde aflevering is het een stuk beter te volgen. En de reden dat ik erg uitkijk naar seizoen 5 omdat alles voor mij duidelijk is nu.