Ik ga het ook niet allemaal in een keer kijken. Eerste aflevering vond ik nog wel leuk maar nu is het wachten
Heb de eerste vier eps wel op mijn PC, maar in matige kwaliteit. Niet het kijken waard. Nu net, naar het lijkt, een goede 720p gevonden van de eerste episode. Als die kwaliteit wel echt goed is, dan flikker ik de overige 3 episodes van mijn PC af. Ga ik wel lekker wachten, net als bijna iedereen hier. Liever goede kwaliteit, boven alles, zeker met een serie als deze.
Gezien, maar audio, aan de reacties te lezen, schijnt kut te zijn. Of ik moet er één over het hoofd hebben gezien, maar heb inmiddels een goede 720p van PB te pakken, een kleine gig groot. Ik kijk dus mooi per week, wel zo leuk.
Audio is wel een beetje flets, maar wat verwacht je anders van een kleine gig. In ieder geval ruim het kijken waard. Ach, aanhouder zal wel winnen met de beste download, maar ik ben klaar voor de eerste aflevering in elk geval.
Eerste episode duurde gewoon te kort man. Was zo voorbij. Ik haat de manier hoe de serie zich ontwikkelt: Spoiler Ik heb meer men's ass gezien dan vrouwen. Waar zijn al die boobies. Dany heel bescheiden. Maar nee, tof dat het weer begint. Benieuwd hoe het zich ontwikkelt, het voelt wel raar dit seizoen. Na vorig seizoen had je toch een beetje een basis, die nu helemaal gebroken is. Heb ook niet meer echt het gevoel van iemand die echt aan het rulen is. Ja, Stannis misschien later. Benieuwd hoe dit zich ontwikkelt, vond het nog wel een voor GoT lieve episode. Oh en: Spoiler Carice gaat Jon knallen. Cersei gaat down dit seizoen en Margy wordt de grootste bazin. Mijn voorspelling. Wel beter dat veel uit de trailer uit de eerste episode kwam, was blij dat ik al veel dingen nu al herkende ipv in latere episodes.
Fuck recaps. Vanaf donderdag seizoen 1 t/m 4 gekeken Net niet genoeg tijd gehad om het voor gisteravond af te maken. Morgen beginnen met S5
Episode 1 nu ook gezien. Mooi begin van de aflevering, maar ook van het seizoen. Helaas wel extreem rustig voor GOT zijnde dan. Benieuwd naar de rest. Vrijdag eerst weer Vikings, ook mooi in combinatie met GOT.
Slaapverwekkende eerste episode. Jezus. Ik had gerust kunnen wachten totdat er meerdere afleveringen waren in goed kwaliteit.
ik vonde kwaliteit van de 1080p versie erg matig en ook erg irritant dat het HBO logo in beeld bleef. Verder een typische eerste ep van het seizoen waar iedereen ook altijd standaard over klaagt. Elke ep van een nieuw seizoen begint als een soort van overzicht wat iedereen aan het uitspoken is. Wat ik nog steeds niet goed begrijp: Spoiler Hoezo is het leger van Mance zo gemakkelijk overmeesterd door Stannis? King of the north oid en vervolgens wordt die als de eerste de beste zwerver opgebrand na een weinig interessant gevecht. Laatste actie van Snow was wel erg mooi
Spoiler Omdat Stannis zijn army huge is. En ze totaal verrast werden en ingesloten door dat leger op paarden. Mance zag toen dat iedereen afgeslacht werd en gooide zijn wapens neer. Om zo veel mensen te redden.
hmmm toch vind ik dat niet in overeenstemming met hoe het steeds is gebracht mbt de grootte van het leger van Mance. Spoiler Sure die 100.000 bleken niet allemaal echt soldaten te zijn, maar zelfs dan. Er zaten reuzen, monsters etc bij Sansa zag er trouwens verdomde goed uit zo!
Die hadden al gevochten he. En dus ook veel mensen verloren. En giants. En dan komt dit eroverheen. "Mounted knights are nearly unstoppable in the right conditions. If there were 100,000 wildlings and that number included non-fighting women, children and the elderly, you can assume that there were only 20-30,000 fighting men available. Most of these were in camps and unprepared for an ambush. They wouldn't have armour and weren't used to fighting in formation, let alone in a spearwall which is needed to stop a cavalry charge in medieval days. Add that to the fact that they were unhealthy, hungry and beset by wights and walkers, and the fact that the cavalry took them by surprise, going straight for their leader, and it's not at all surprising that they were wrecked by less that 2,000 cavalry in a pincer movement. You only have to look at the battles between the Aztecs and the Spaniards to know that a tiny force of cavalry can destroy a huge number of soldiers in the right circumstances."
Ik vind het echt een ontzettend waardeloos seizoen tot nu toe. Alles gaat overboord, alles word beperkt, motivaties kloppen van geen kant meer. Mogelijke ontwikkelingen worden gigantisch beperkt Echt een enorme drop in kwaliteit van de schrijvers tov de eerste seizoenen. Ze gaan het gewoon dumbed down afraffelen, wat ontzettend zonde Fuck de serie , ben er echt gewoon pissig over. Wachten op TWOW dan maar.
Hoe ver ben je al? Ik beperk mezelf gewoon tot 1 aflevering per week, boeit me niet echt wat er al gelekt is.