1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die Jorah is echt zo kansloos nu... denkt hij dat Denaerys hem met armen gaat ontvangen ofzo? En daarbij, Tyrion lult zich er misschien nog wel uit. We shall see.

Sansa... =( Ik hoop dat ze van binnenuit de Boltons gaat slopen. "The north remembers".

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja denk dat die extra gevoelig werd toen die die hoer zag dressed zoals Khaleesi haha.
    Btw ook benieuwd wat er met The Mountain gaat gebeuren. Dat is echt freaky haha.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453

Altijd wel leuke reviews. Op 2:40 ook een grappige uitleg over hoe onlogisch Littlefinger bezig is. Ik vond dit in ieder geval de slechtse aflevering van de leaks, gelukkig bijna toe aan nieuw materiaal. :)

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond dit ook een iets mindere aflevering, niet van de leaks maar in zijn algemeenheid. :+ Kijk gewoon elke week.

Ik vraag me echt af wat Baelish zijn endgame is... denkt hij echt dat de Boltons + Stark volgelingen gaan samenwerken en dan sterker zijn dan Lannisters + Tyrells? Kan ik me bijna niet voorstellen. We gaan het zien. :)

5. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Boltons werken al samen met Lannisters hé, dus zelfs vanuit hun standpunt is het vreemd om de relatie met de Lannisters te verpesten door Ramsay te laten trouwen met staatsvijand nummer 2. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe dit nieuws King's Landing gaat bereiken.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mwa:

Roose zegt zelf ook dat de Lannisters ver weg zijn, en dat ze momenteel bezig zijn met interne zaken. Daarnaast lijkt het Roose nuttiger om een alliantie in het noorden te hebben, in plaats van verspreid over het land (gok ik). Ook kan je jezelf afvragen wat je aan de Lannisters hebt nu Tywin dood is, en zo veel support kreeg Roose al niet om mee te beginnen. Hij zei volgens mij in 't begin van seizoen 4 "The Lannisters helped us win the north, but they won't help us keep it."

Succes Boltons. :D Stannis komt jullie slopen!

7. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Tywin is dood ja, maar verder heeft Roose geen enkel idee wat er in King's Landing speelt. Kevan is misschien zelfs nog slimmer dan Tywin en als hij Hand was geworden dan was er voor de Boltons helemaal niks veranderd. Het slaat gewoon helemaal nergens op.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij wil het noorden hebben. Zonder de Starks lukt dat dus niet. Zoals Stannis ook ondervind. Hij is wel Warden maar niemand accepteert het eigenlijk.
    Zo probeert die het te forceren en durft die nu net het risico te nemen omdat Tywin dood is. Zoals ze zeggen. "Sometimes you need to gamble'
    Misschien loopt het slecht af. Maar zo komt die ook niet verder. Maar als het wel lukt. Dan plukt die de vruchten. Al zie ik dat allemaal niet gebeuren. Sansa wil revenge. Cat is vermoord door Bolton. Dus Baelish heeft nog een appeltje te schillen. En Stannis komt er ook aan.

9. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Mooie wraak ja, de dochter van je liefde laten trouwen met een nog grotere psychopaat dan Joffrey. Littlefinger en wraak vind ik sowieso een zwak motief en ik geloof niet dat Sansa het lef en al helemaal niet de skills heeft om dit te doen.
    Hoe het boek trouwens op een veel betere manier de Boltons en het Noorden regelt (niet echt een spoiler meer voor als je alleen de serie kijkt, dit gaat toch niet meer gebeuren):
    ze laten een 'random' meisje met Ramsay trouwen en laten Theon haar identiteit voor alle belangrijke Noordelingen als Arya bevestigen.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hoeft zelf niet te doden om haar wraak te krijgen.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Helemaal mooi

Vond t een boeiende ep btw. Mooi om te zien dat iedereen wat langer screentijd krijgt!

Laatst bewerkt: 28 apr 2015
    RemcoM vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Ben nu toevallig seizoen 1 ep 2 aan t checken...echt wtf joh. Zoveel anders. Echt heel grappig om te zien nu.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Veel tieten ja :+

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    haha ja en jezus khaleesi is daar nog geiler
    edit en wtf
    dat bran wakker wordt terwijl die wolf wordt gekilled..niet geheel toevallig

EDIT:

Epic shit dit ook

Laatst bewerkt: 3 mei 2015
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, man dat viel mij laatst ook op toen ik terug keek. Maar inderdaad, heel anders. Wel tof.

Sent from my iPad using Tapatalk

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Seizoen 1 is echt de bom. Zo totaal anders. Langzamer, meer dialogen (echt!) en sowieso, Sean Bean/Eddard Stark... damn! :D Heel de Stark familie ook nog bij elkaar...

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Jep ik ga die shit binnenkort herkijken. Beste seizoen IMO

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook de enige die ik ooit gekocht heb op BR en de enige die het imo ook echt waard was.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, die dialogen zijn vet. Robert had ook altijd heerlijke dialogen met Cersei en Jaime.

Deel Deze Pagina